Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De balzaal.

+7
Yuno
Abigail
Alice
Near
Lorah
Camille
Directeur Zuka
11 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 12:31 am

Ik boog mijn hoofd even zodat mijn ogen niet te zien waren, ' blijkbaar ben ik een uitzondering. ' Nadat ik deze leuge verteld hard hefde ik mijn hoofd weer op. Ik beet op mijn onderlip en keek even weg, ik was niet goed in liegen nee. ' Moet je niet aan je volgende persoon beginnen? Van de kennismaking? ' het was niet dat ik haar weg wou, het was meer dat ik niet wou dat ze mijn leugen kon doorzien. Ik wou het er niet over hebben, echt niet.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 12:35 am

Lorah probeerde door zijn haar heen te kijken, zijn haar hing er echter te goed voor. '' Ja ik begrijp het. '' zei ze met een grijns. Ze vond zijn gedrag een beetje raar, alsof hij iets verborg, maar ze vroeg er niet naar, ze had er overigens ook weinig aan. '' Ja dat kan, maar het hoeft niet hoor. Tenzij je rust wilt ofzo.. '' zei ze zacht. Het voelde een beetje alsof hij haar wel wou hebben, maar ze wist het niet zeker, dus nam het niet aan.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 12:40 am

Ik glimlachte dankbaar en keek haar aan. ' Ik hoef geen rust maar ik dacht gewoon aan je planning ' plagend hield ik mijn houfd schuin en keek ik haar grijnzend aan. ' Als je me intressant genoeg vind mag je blijven ' even was ik uitdagend. Van onder mijn wimpers keek ik haar aan. Het was een soort woordspelen, niks echt speciaals of veelbetekend voor mij. Ik was er nog niet klaar voor, al wist ik dat ik die signalen niet af gaf.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 12:44 am

Lorah grijnsde. '' Ja, ja mijn planning. '' zei ze. Ze had niet eens meer zin om anderen te ontmoeten, eerlijk gezegd was ze er een beetje klaar mee. '' Zeer interessant. '' zei ik terwijl ik hem een knipoog gaf. Ze grijnsde door zijn manier van kijken, het zag er nogal sexy uit, iets waar Lorah erg zwak voor was. Ze beet op haar lip en grijnsde daarna. Ze wist even niet wat ze moest zeggen. '' Sexy hoor. '' zei ze zonder na te denken, maar ze deed niet alsof ze iets heel raars zei, dat zou nog slechter overkomen.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 12:48 am

Ik glimlachte breed en een twinkeling van plezier kwam in mijn ogen op. ' Dus ik ben intressant genoeg ' zei ik uitdagend. Mijn ogen vergrootte zich bij het woord Sexy en mijn glimlach werd breeder. ' Ook nog sexy? ' ik grijnsde lichtjes, plezierig. ' Nou het was leuk je ontmoet te hebben Lorah ' ik pakte haar hand en drukte mijn lippen zachtjes op de bovenkant van haar hand. Alweer keek ik haar onder mijn wimpers door aan. ' Nog een prettige avond ' met een glimlach liep ik bij haar weg. Je moest altijd op het moment gaan als de spanning het hoogst was. Dat was leuker voor de volgende keer dat je elkaar zag.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 12:54 am

Lorah grijnsde. '' Jahoor. '' zei ze zachtjes. Ze moest lachen toen ze zijn gezicht zag. '' Ook nog sexy, ja. Doe je goed. '' Ze beet op haar lip en keek hem aan. '' Het was goed je te ontmoeten, Near. '' zei ze. Ze glimlachte toen hij zijn lippen op haar hand drukte. '' Ik zie je wel weer eens. '' zei ze zacht. Ze bleef staan en keek hem nog na. Ze baalde er een beetje van dat hij juist op dit moment weg was gegaan, maar waarschijnlijk was het weer een trucje waar meisjes niks van snappen. Ze draaide zich mee met zijn bewegingen maar hield er na een paar seconden mee op.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 12:58 am

Ik had genoeg van dit feestje gehad, niet omdat Lorah niet leuk was maar om andere redenen. Ik wou geen vriendin en als ik ooit weer een vriendin zou krijgen of met een meisje iets zou beginnen wou ik dat niet op een avond hebben. Hoe ik me tegenover Lorah had gedragen was dan ook niet echt goed van me geweest. Ik wist niet wat ze dacht maar ik wou haar eigenlijk geen false hoop krijgen. Als ik bij haar was voelde het goed, maar zodra ik weer alleen was en kon denken voelde ik me schuldig. Ik was nog steeds gebroken, ik bleef gebroken. Lorah kon mij niet helem, niemand kon mij helen. Aan elkaar plakken, messchien ooit later wel, maar voor nu niet.

- Gone -


Laatst aangepast door Near op zo okt 24, 2010 3:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 1:05 am

Lorah stond weer alleen en zuchtte. Ze liep terug naar Yuno, die ze best lang alleen had gelaten. '' Yuno? Sorry.. '' zei ze zacht. Ze dacht aan Near, ze zou hem wel gaan zien, dat was zeker. Ze liet zich in een stoel zakken en keek rustig rond, heel veel mensen waren weg en waarschijnlijk zou zij ook zo gaan, ze had er genoeg van.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 3:12 pm

Katsuro kwam de balzaal ingelopen. Hier en daar zag hij wat tieners in groepjes bij elkaar staan. Sommige waren alleen. Normaal zou hij wel meteen kennis willen maken, maar wetend dat zij ook een gaven hadden zoals hem maakte de situatie anders. Hij had geen enkel beeld voor zich aan vast te houden. Geen enkel idee hoe de ander misschien zou reageren, niet wetend of hij/zij hun gaven wel beter onder controle hadden dan hij. Onwennig pakte hij dus maar een glaasje met juce en nam plaats op een bankje. Zijn lichaam was uit gedroogd, -tenminste, zo voelde het aan, na de redelijk lange reis.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice zo okt 24, 2010 4:25 pm

Alice staarde verveeld voor zich uit. Ze had inmiddels al een paar glazen whiskey op en begon al zich al een beetje giechelig te voelen. Ze keek eventjes op toen er een jongen naar de drank tafel liep, en glimlachte naar hem. Opnieuw pakte ze een glas whiskey. Het was al zoals ze had voorspeld: als ze eenmaal begon met drinken wist ze niet meer te stoppen.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Directeur Zuka za okt 30, 2010 6:33 pm

HET SCHOOLFEEST.

-de zaal is open vanaf nu.
-drank staat overal.
-drinken op eigen risico.
-DRAMA QUEENS PLEASE.

Zo ga je gang en rpg er op los!
Directeur Zuka
Directeur Zuka
Admin

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 16-10-10

https://dieanotherday.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 6:42 pm

Ik hoorde dat er een schoolfeest was , ik had toch niets te doen dus ik er maar heen. Kijken wie er allemaal kwam, ik liep de balzaal in en grijnste lichtjes. Het was een hele grote zaal waar echt veel mensen in konden voor zover ik het kon bedenken.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 6:43 pm

Alice liep de balzaal in, en keek eventjes om zich heen. Er waren nog niet veel mensen, merkte ze op. Ze haalde haar schouders op en liep direct naar de tafel met drank. Dit keer pakte ze geen goor water, maar direct een glas whiskey.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Yuno za okt 30, 2010 6:44 pm

Ik had via via gehoord dat er een schoolfeest was. Al snel had ik besloten om te gaan, gewoon om mensen te ontmoeten. Aangekomen in de zaal, friemelde ik zenuwachtig aan mijn shirt. Misschien moest ik maar gaan drinken, dan werd ik wat losser. Ik pakte een glas whiskey en keek rond. Druk was het nog niet, waarschijnlijk omdat het nog vroeg was.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Kimi za okt 30, 2010 6:50 pm

Ik had gehoord dat het school feest was en ik had wel zin in een beetje actie. Ik had mijn little black dress aan gedaan en mijn pumps zodat ik eens lekker mijn benen kon laten zien. Ik liep de zaal in en keek rond. Nog heel druk was het niet. Hier en daar dansden wat mensen en praatte wat mensen. Ik keek even rond of ik iemand herkende maar ik keek niet zo goed en liep gelijk door naar de drankjes. Ik pakte een drankje dat er goed uit zag en sloeg het achterover. Goed, het feest kon beginnen.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 6:55 pm

Ik keek rond en zag al wat mensen binnen lopen, ik had nog niets gedronken. Ik zou het pas later gaan doen omdat ik dat altijd deed, Ik stond een beetje naar mensen te kijken en zocht iemand die ik kende of herkende.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 6:56 pm

Alice zette haar lippen aan het glas nam een flinke slok van haar whiskey. Ze zag een paar mensen die ze herkende, zoals Heath en Yuno, maar ze stond net zo lekker in de buurt van al die alcohol dat ze niet de behoefte voelde om te gaan lopen.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Yuno za okt 30, 2010 7:00 pm

Na het gehele glas achterover te hebben gegooid, plofte ik neer op een fluwelen bank. Van de tafel die naast mij stond pakte ik nog een glas whiskey. Drank was fijn op ze tijd, vooral als je zo verlegen was als ik. Ik neuriede zachtjes mee met de muziek die de band voor mij neus speelde. Het was elke keer een andere soort muziek.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 7:04 pm

Ik zuchte en besloot maar wat te gaan drinken, ik herkende Alice meteen. Die leerde me namelijk dansen in de danszaal, Yuno herkende ik vaag maar heb niet echt met hem gesproken. Ik pakte wat whiskey en nam een slok.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 7:06 pm

Alice had inmiddels al nog twee glazen whiskey en een glas wodka achterover gegoten. Tja, ze was nou eenmaal een snelle drinker. Ze glimlachte toen ze Heath zag aanlopen. 'Halloooo,' zei ze, met een overdreven lange uithaal op het einde van het woord. Ja, dat kwam door de drank.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Kimi za okt 30, 2010 7:19 pm

Ik pakte nog een glas en klokte die ook achterover. Oepsie kimi dat ging snel. Ik werd een beetje aangeschoten en wat losser. Ik liep naar Yuno toe en glimlachte. ' Hee, yuuu ' ik grinnikte even kort. Oh hij vond me vast raar maar dit viel nog best wel mee. Ik keek even om me heen en leunde op de tafel achter me om niet om te vallen. Yuno zag er best knap uit vanavond.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 30, 2010 7:22 pm

Met mijn zwarte broek aan die aan de skinny kant was, een diepe v-hals en mijn haar een beetje in model gebracht liep ik door de dubbele deuren. De enige reden waarom ik mijn best had gedaan om er enig sinds leuk uit te zien was Abigail. Ik droeg mijn lievelings geurtje, gekregen van Riley. Het hechte waarde aan dit moment, dat ik eindelijk iets weer leuk vond. Ik wist zeker dat Heath hem zou herkennen, dit was mijn lijf geurtje.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Yuno za okt 30, 2010 7:31 pm

Ik was deze avond niet de enige die veel gedronken had. Kimi was ookal aardig opweg naar dromenland. Grijnzend keek ik haar aan. "Hey kimipimi" Ik dronk het laatste beetje op en zette mijn glas neer. Het was niet verstandig nog iets te drinken maar ik kon het eerlijk gezegd niet laten om nog een glas te pakken.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 7:33 pm

Ik keek op toen ik iemand overdreven HALLOOO hoorde roepen, nya ik kon wel tegen alcohol maar na een tijdje zou ik er meteen debielig uitzien en doen. Ik glimlachte naar Alice 'Ook hallo Alice' zei ik met een lachje en dronk mijn drankje op.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 7:35 pm

Alice zette haar lege glas neer, en greep direct een nieuwe. Als ze eenmaal was begonnen met drinken, wist ze ook niet meer te stoppen. Ze keek Heath met een glimlach op haar gezicht aan, waarna ze het glas aan haar lippen zette en nog een slok nam. 'Man! Die wodka is lekker,' zei ze, met een giechelig toontje in haar stem.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 4 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum