Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De balzaal.

+7
Yuno
Abigail
Alice
Near
Lorah
Camille
Directeur Zuka
11 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Lorah za okt 23, 2010 7:17 pm

Lorah knikte. '' Ja, waarom niet. '' zei ze. Ze keek om zich heen en zocht naar een plek, toen ze die had gevonden ging ze rustig op een stoel zitten. Ze deed haar benen over elkaar en zuchtte even. Ze dacht even na maar wist er toen op te komen dat hij het element water had, ze wist eigenlijk niet of hij goed was, ze lette daar niet echt op. '' Heb je al zin in het nieuwe schooljaar? '' vroeg ze maar, zodat ze iets hadden om over te praten. Ze nam een slok van haar wijn en vulde het daarna bij met een fles die ergens op de tafel naast hen rondzwierf.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 7:18 pm

Ik nam al half de aanstalte om weg te lopen naar de drink tafel maar bedacht me vervolgens niet of ze witte of rode wijn wou. ' Witte of rode? ' ik glimlachte schuin en streek een lok voor mijn oog weg, al had dat geen zin omdat er miljoen andere zaten. Ik vond dat ik me aardig voor mijn doen gedroeg, een goede indruk was het halve werk.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 23, 2010 7:23 pm

Alice glimlachte eventjes. Ze had nooit echt het verschil qua smaak tussen rode en witte wijn geweten. Waarschijnlijk kwam dat omdat ze nog nooit witte wijn op had. Ze wist wel dat rode een stuk minder sterk was, maar dat was juist een slecht iets, voor haar dan. 'Witte,' antwoorde ze uiteindelijk. Ze zou het er maar op wagen.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Yuno za okt 23, 2010 7:24 pm

Toen ik uiteindelijk naast haar zat, pakte ik een glas met whiskey. Voorzichtig nam ik een nipje. Alcohol was lekker, heel erg lekker. "Hmmm, een beetje. Jij?" Dit jaar hoopte ik meer aan me studie te kunnen doen, want vorig jaar had ik weinig uitgevoerd. Ik had het gehele jaar in de knoop gezeten met mezelf, zoals gewoonlijk. Ik maakte het mezelf nou eenmaal graag moeilijk, zo was ik.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 7:26 pm

Ik knikte en liet naar de tafel met allemaall verschillende soorten dranken. Uberhoud dat ze drank op een school serveerde vond ik appart. Zelf schrok ik een glas water in en voor haar een glas witte wijn. ' Alstublieft ' zei ik toen ik het gevulde glas teruggaf en een slokje nam van mijn water. ' Zit jij langer op deze school of ben jij ook nieuw? ' zei ik maar om een gesprek te hebben.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Lorah za okt 23, 2010 7:28 pm

Lorah nam wat slokken van haar wijn, ze zat er goed in vanavond en het zou waarschijnlijk niet heel lang meer duren tot ze wat losser kwam. Ze moest zich beheersen, maar of dat lukte wist ze niet. '' Half, ik heb geen zin in het leren, maar in het doen wel. '' zei ze. Ze had haar glas leeg en schonk nu wat sterkere drank in. Dit zou haar laatste zijn, beloofde ze zichzelf, maar of dat zo was wist ze niet.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 23, 2010 7:30 pm

'Bedankt,' zei Alice. Ze glimlachte terwijl ze het glas aanpakte, en nam direct een slok. Oké, ondanks dat ze wijn de meest gore drank ooit vond, was witte wijn best lekker, in ieder geval beter dan water. 'Dit is mijn tweede jaar,' zei ze, als antwoord op zijn vraag. 'Jij bent wel nieuw, toch?' Het was meer een bevestiging dan een vraag, want ze wist het toch al zeker.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 7:33 pm

' Geen dank ' zei ik als een soort van reflex. ' Ja ik ben nieuw, ' welk jaar ik ging doen wist ik eigenlijk nog niet. ' Toen ik 14 was had ik wel een uitnodiging gehad maar op dat moment had ik het niet intressant gevonden ' even stopte ik met praten en slikte ik de pijnlijke herinderingen en gevoelens weg. ' En na een gesprek gehad te hebben met het schoolhoofd kon ik gelukkig nog invallen ' ik probeerde te glimlachen maar dat mislukte.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 23, 2010 7:37 pm

Alice knikte begrijpend. 'Ik had zelf ook niet veel zin om te gaan, maar mijn vader dwong me.' Ze glimlachte zwakjes, maar deze verdween vrijwel direct weer. Ze had altijd privéles gehad van haar tante, totdat deze verongelukte en overleed. Haar vader vond dat ze toch les nodig had, en zelf wou hij die niet geven. Hij deed sowieso al niks voor haar. Dus toen de uitnodiging van deze school kwam, was dat voor hem natuurlijk perfect geweest.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Yuno za okt 23, 2010 7:38 pm

Ik was het volledig eens met het gene wat ze zei. School was vreselijk, vooral het leerwerk. Ik nipte nog wat aan mijn whiskey. "Je moet het maar zo bekijken: met een diploma kom je ergens" Mijn ogen gleden als een soort reflex over haar gezicht. Ze begon al aardig losser te komen, het was te zien aan haar gezichtsuitdrukking. Ik zelf had nog nergens last van omdat dit me eerste whiskey was. Waarschijnlijk ook me laatste want ik wou niet aangeschoten zijn op mijn eerste dag van een nieuw jaar.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Lorah za okt 23, 2010 7:46 pm

Lorah knikte. '' Mhhmm.. '' zie ze afwezig. Ze knipperde even en grijnsde. '' Ja klopt, dus je best doen moet wel. '' zei ze. Ze nam een slok en steunde met haar hoofd op haar hand. Ze moest stoppen met drinken, ze was nu al een beetje aangeschoten. Ze nam de laatste slok en zette het glas daarna ergens neer en keek er niet meer naar om. '' Sorry. '' zei ze, voor het feit dat ze zoveel dronk. Ze wist niet of hij het zou begrijpen maar daar dacht ze op het moment niet aan.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 7:49 pm

' Oh ' meer wist ik eigenlijk niet te zeggen. Moest ik zeggen dat het rot was omdat ze gedwongen was? Of moest ik zeggen dat ik dacht dat het hier wel mee zou vallen. Ik nam een grote slok van mijn drinken. ' Ik ga wat te eten pakken ' ik liep naar de tafel met hapjes en keek zoekend rond. Garnalen? Nee iehl.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Yuno za okt 23, 2010 7:51 pm

"Het is oké" Mijn moeder had me geleerd dat je iemand altijd moest nemen zoals ie is. Als iemand veel dronk, maakte dat niet uit. Het ging altijd om het karakter van iemand, niet om de slechte eigenschappen. Ik nam een grote slok van mijn whiskey en zette vervolgens het glas op de tafel. "Hoe vind je de school zelf eigenlijk? Ik bedoel de mensheid die hier leeft"
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 23, 2010 7:52 pm

Alice knikte. Zelf had ze ook wel honger, aangezien ze sinds vanochtend al niks meer had gegeten, dus ze liep met hem mee. Het kon haar niks schelen dat hij haar misschien irritant vond, omdat ze hem achtervolgde. Ze liet haar blik over de tafel glijden en zuchtte. 'Wanneer leren ze hier een fatsoenlijk eten te serveren?' Met een geïrriteerde blik in haar ogen pakte ze een broodje.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 7:54 pm

Ik knikte slechts op wat ze zei, alles was hier slecht bereid dat kon je wel zien. Koken was leuk, zelfs ik kon het beter. Tenslotte pakte ik een stukje brood met wat zalm er bij, dat kon wel lekker zijn. Nu verlangde ik al naar rust en dat ik dit ''feestje'' mocht verlaten. Niet omdat ik Alice niet aardig vond, maar voor een deel omdat ik de mensen hier niks te vertellen had. Ze snapte niet wat er nu door me heen gingen, ze snapte niet wie ik was en waarom ik de dingen deed die ik deed.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 23, 2010 7:57 pm

Alice nam een hap van het broodje. Bah. Droog brood. Maar het was beter dan al die andere gore dingen die er lagen. Ze keek Near vragend aan. 'Dus, wat is je element?' vroeg ze, nadat ze haar hap brood had doorgeslikt. Het was zo'n standaard vraag, en Alice haatte standaard vragen, maar toch was het altijd het eerste wat ze aan iemand vroeg. Nou ja, het eerste na zijn of haar naam dan. Ze nam nogmaals een hap van het broodje, en daarna direct een flinke slok wijn.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 8:00 pm

Even verstijfd keek ik op naar haar. ' Ik heb geen element ' loog ik, met moeite slikte ik de hap door die ik genomen had. Ik hield niet van die vraag, om eerlijk te zijn haatte ik die vraag. Daarom loog ik er ook over, het was niet relevant, je zou me nooit mijn element zien beheersen. Omdat ik deze vraag zelf niet prettig vond vroeg ik hem niet terug. Ik wennde mijn blik af en nam nog een hap van het broodje.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Lorah za okt 23, 2010 8:03 pm

Lorah grijnsde en tikte onrustig op de tafel. Ze keek weer omhoog toen hij zijn vraag stelde. '' Wel oke.. denk ik. '' zei ze. Ze zuchtte en keek rond, ze had al een paar knappe jongens gespot en ook een paar meiden die haar aardig leken. '' Alleen moeilijk om contact te zoeken, maar daar is dit perfect voor. '' zei ze.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 8:22 pm

Ik zette mijn bordje neer en pakte weer een glas water om iets in mijn handen te hebben. Vervolgens ging ik maar tegen een muur aan staan omdat ik niemand had om mee te praten en daar nu eigenlijk ook geen behoefte aan had. Als ik het goed had mocht je nog niet weg gaan dus zat ik hier nog minimaal een uur, waar ik totaal geen zin in had.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Ave za okt 23, 2010 9:42 pm

Ave haatte het dat ze de balzaal binnen ging, maar ze dwong zichzelf te gaan. Het zou er nooit rustiger zijn dan dit, en ze wilde de zaal dolgraag zien. Toen ze keek, voldeed hij aan al haar verwachtingen. De zaal had prachtige versieringen, sierlijk, en oud, zoals Ave dat graag zag. Ze had nog nooit zo'n grote kamer gezien in haar hele leven. Maar toen ze naar de inhoud van de zaal zelf keek, moest ze even slikken. Er waren al heel wat mensen. Haar hoofd lichtjes gebogen sloot ze de deur zachtjes achter zich en liep ze langs de muur wat verder. Op een leeg plekje haalde ze adem, en keek ze opnieuw om zich heen, zodat ze alles goed in zich op kon nemen, want dit wilde ze beslist niet missen. Vol ontzag bekeek ze de muren, en het plafond, wat ook prachtig versierd was.
Ave
Ave

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 9:53 pm

Ik keek naar het nieuwe meisje dat de zaal in kwam lopen. Ze was klein maar zeker niet onprettig om te zien. Ze was rond de 15, messchien ouder messchien jonger. Ik wist dat het onbeleefd was om te staren maar eigenlijk was dat het enige wat ik hier deed. Ik had geen echte behoefte aan een gesprek en alice kon ik niet vinden. Ik nam een slok van mijn water en wendde even mijn blik van het meisje af.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Ave za okt 23, 2010 10:01 pm

Ave voelde een paar ogen in haar rug priemen, en draaide zich om. Een jongen keek haar aan. Bruin haar viel voor zijn donkere ogen, maar hij wendde zijn blik snel af. Een van de dingen aan Ave was dat ze mensen in zich op moest nemen, en ze wist dat het vervelend kon zijn je aangestaard te voelen, maar anders zou ze steeds weer kijken, en dat zou er niet veel beter uit zien. En dus bekeek ze hem, nam ze hem in haar gedachten op. Hij had verschillende kenmerken die ze makkelijk zou onthouden. Uiteindelijk belandde haar ogen weer bij die van hem, en even ving ze zijn blik. Haar goudkleurige ogen tegen de donkere van hem, en toen, na dat korte moment, wendde ook zij haar blik af.
Ave
Ave

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Kimi za okt 23, 2010 10:02 pm

Ik kwam heupwiegend de zaal in vol met mensen. Ik was nieuw dit jaar en ik kende nog niet veel mensen en daar kon ik niet zo goed tegen. Op mijn vorige school kende ik iedereen, nouja iedereen kende mij. En nu moest ik helemaal overnieuw beginnen. Ik keek de zaal rond. De meerderheid waren meisjes maar misschien kwam dat omdat jongens vaak te laat kwamen. Ik liep naar de tafel en pakte een drankje dat er rood achtig uitzag en klemde het tussen mijn vingers. Ik keek naar wat ik aan had. Een overhemd met een lint erom heen en pumps. Ik haalde een hand door mijn haar met mijn lege hand,en keek even de zaal keurend rond. Naar alle mensen.


Laatst aangepast door Kimi op za okt 23, 2010 10:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 23, 2010 10:14 pm

Toen de blik van het meisje die van mij kruiste wende ik mijn blik meteen af. Het was niet netjes van mij om me zo te gedragen. En als ik de ballen had gehad zou ik naar haar toe zijn gegaan om me te verontschudligen, maar natuurlijk had ik die niet. Ik nam alweer een slok van mijn drinken en keek naar iedereen behalve het meisje die net gezien had dat ik naar haar keek.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Camille za okt 23, 2010 10:20 pm

Camille was lang niet van haar plek gekomen, ze had gewoon wat naar de nieuwe mensen zitten kijken. Ze vroeg zich af of een van hen misschien een vriend zou worden, eigenlijk wist ze al wel zeker van niet. Om toch maar iets te doen liep ze naar de tafel waar de drankjes op stonden, afwezig schonk ze iets in wat leek op water. Ze dronk maar een klein beetje voor ze het uit spuügde "gadver wijn"zei ze terwijl ze het glas meteen terug zette.
Camille
Camille

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

http://leavemeawhisper.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 2 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum