Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De balzaal.

+7
Yuno
Abigail
Alice
Near
Lorah
Camille
Directeur Zuka
11 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 5 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Near za okt 30, 2010 7:36 pm

Ergens afwezig ging ik tegen de muur staan. Ik zag Heath maar had niet zo een zin om bij hem te gaan staan aangezien hij bij Alice stond. Ik knabbelde op mijn onderlip en keek zoekend rond.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 5 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 7:40 pm

Ik voelde de wiskey al een beetje nadat ik hem had op gedronken, ik keek naar Alice en knikte 'ja ik weet het' zei ik met een grote glimlach. Ik rook een soord van parfum die me bekent voorkwam, het liet me aan Near denken. Ik keek een beetje rond en toen waar naar Alice.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 5 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Kimi za okt 30, 2010 7:40 pm

Ik grinnikte hoog. De drang om iemand nu op de bek te pakken was hoog maar ik hield me in. Anders dan moest ik gelijk de zaal uit en dan was het feest afgelopen. ' IK WIL ZOEENEN ' ik grinnikte en nam nog een slok van een nieuwe whisky. Ik wankelde een beetje op mijn hakken en plofte neer naast hem.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 5 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 7:41 pm

Alice zette opnieuw haar glas neer. 'Oké! Geen drank meer.' Ze beet op haar lip en keek naar de tafel. Ze kon het niet weerstaan en greep nog een glas, maar die zette ze meteen weer neer. Ze keek Heath aan. 'Hou me tegen?' vroeg ze, met een hoopvol toontje in haar stem.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 5 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Yuno za okt 30, 2010 7:44 pm

Lacherig keek ik Kimi aan. Ik nam een grote slok van mijn whiskey en zette het glas toen weer neer. "Misschien moet je dan maar een slachtoffer zoeken!" Zoenen, hmmm hoevaak had ik dat gedaan? OHJA 0 KEER. Ik was de eeuwige maagd.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 5 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 7:47 pm

Ik hoorde Alice en grinnikte lomp 'Ach dan drink ik ze toch op' zei ik lachent en pakte het glas op dat Alice op pakte, ik hielt het glas vast voor het gezicht van Alice en dronk het al meteen op. Al meteen legte ik het lege glas neer. Vaag keek ik naar Alice 'dan sta ik voor je zodat je niet bij die glazen kan'
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 5 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 7:49 pm

Alice keek met grote ogen naar het glas dat hij voor haar gezicht hield, en beet op haar lip. 'Maar het is zo verleidelijk.' Ze keek naar de tafel, en toen weer naar Heath. 'Ga je dan mee daar staan?' vroeg ze, en ze wees naar de andere kant van de zaal, waar het eten stond.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De balzaal. - Pagina 5 Empty Re: De balzaal.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum