Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Danszaal

4 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath zo okt 31, 2010 9:38 pm

Ik keek op en knikte 'ja dat is zo' zei ik en liep naar haar toe nadat ze het gebaar maakte. Ik ging maar naast Alice zitten en keek haar aan, ik vroeg me af wat ze nu dacht. Ik was altijd nieuwschierig naar wat mensen dachten, alleen durfte ik dat vaak nooit te vragen.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice zo okt 31, 2010 9:43 pm

Alice glimlachte naar hem toen hij naast haar kwam zitten. 'Dus, Heath, welk element bestuur jij eigenlijk?' Ze bekeek zijn uiterlijk nog eens goed, nog steeds vond ze hem een mooie jongen. Zelf gokte ze dat hij duister bestuurde, maar dat kon ze natuurlijk ook fout hebben. Hij was echter niet zo'n duister persoon, maar Alice had ook nooit gedacht dat iedereen die Duister beheerste ook door en door slecht was. Dat waren slechts stereotypes, en die had je bij elk element. Maar bij nader inzien, zijn naam had ook wel iets weg van vuur..
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:35 am

ik speelde met mijn vingers en keek van mijn vingers weer naar Alice 'Ik bestuur de duisternis' zei ik zacht. Ik wilde niet dat als iemand binnen kwam dat opeens hoorde, somige mensen zagen dan meteen een slecht persoon voor zich. Of iemand die zich met iemand anders zijn of haar leed heel erg vermaakte, 'En de jouwe?' vroeg ik met een vriendelijke glimlach.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 8:37 am

Alice glimlachte toen ze zijn antwoord hoorde, ze had het dus goed gegokt. 'Duisternis, hmm? Dus je bent gemeeeen,' zei ze, een beetje overdreven zielig, terwijl ze een pruillipje maakte, maar ze glimlachte meteen weer. 'Ik bestuur vuur.' Ze had vuur altijd een verschrikkelijk element gevonden, maar jammer genoeg kon je niet zelf kiezen wat je wou.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:41 am

Ik trok mijn wenkbrauw op toen ze zei dat ik gemeen was 'Hey als ik zo evil was dan deed ik net als een asso' zei ik met een lachje door mijn stem. Als je echt gemeen wilde zien dan moest je echt mijn vader ontmoeten dacht ik terwijl ik op mijn nagels beet, ' Vuur? das ook gemeen net als mij' zei ik met een glimlach 'grapje' zei ik meteen.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 8:43 am

'Nah, voor zover ik kan zien ben je niet gemeen,' zei Alice, en ze keek naar hem. Ze trok opnieuw een pruillipje toen hij zei dat zij ook gemeen was. 'Maar ik ben lieffff. Nou ja, soms, als ik zin heb om lief te zijn..' Ze kreeg een onschuldig glimlachje rond haar lippen. Nee, Alice was geen gemeen meisje, maar ze was ook nooit echt de liefste.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:50 am

Ik glimlachte 'tuurlijk vind ik je niet gemeen hoor' zei ik met een lachje, ik staarde een beetje voor me en grinnikte 'dankje, maar als ik echt boos of pissig ben op iemand kan ik wel vervelent lopen doen' zei ik zacht. nya het leek me logisch dat als iemand boos is op iemand, hij of zij gemeen of vervelent loopt te doen tegen de dader.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 8:52 am

Alice begon opnieuw plukjes haar rond haar wijsvinger te draaien, het was een tik van haar, ze moest altijd iets hebben om vast te houden. 'Hmmm, wordt dan maar niet boos op mij, oké?' Ze glimlachte naar hem. Zelf was ze ook een ongelooflijk kreng als ze boos was, en 's ochtends, want dat had ze een ochtendhumeur dat pas over ging na zo'n drie kilo snoep.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:55 am

'Nee zal ik niet doen hoor' zei ik lachent 'tenzij je me irriteerd of andere dingen doet waardoor ik chagerijnig word' zei ik met een glimlach en keek haar aan. 'Zal vast niet gebeuren.. ik word niet zo snel boos' zei ik zacht en keek naar haar vinger die een pluk haar rond draaide.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 4:16 pm

'En als ik je nou eens ga slaan?' vroeg Alice, terwijl ze hem met een plagerige gijns aankeek. Nee, ze zou hem niet slaan. En zelfs als ze dat deed voelde je er nog niet veel van, aangezien ze niet al te sterk was. Behalve als je haar goed boos had, dan kon je beter uit haar buurt krijgen. Ze glimlachte naar Heath. Waarschijnlijk zal ze niet snel boos op hem worden.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 6:26 pm

'Als het maar niet in mn gezicht is, anders niet boeit het me vrij weinig als je me mept' zei ik met een glimlach 'ik sla geen meisjes' zei ik zacht en grinnikte. Nee ik zou nooit een meisje slaan, ookal zou ze me super kwaad maken of me pijn doen.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 6:37 pm

Alice hief haar hand op, alsof ze hem een mep in zijn gezicht ging geven, maar in plaats daarvan gaf ze hem een aai op zijn hoofd. 'Man, ik ben echt lief,' zei ze, met een speelse grijns op haar gezicht. 'Awww! Je haar is zacht!' zei Alice, en ze haalde haar hand van zijn hoofd af.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 7:29 pm

Ik lachte een beetje 'Duisternis conditioner... by Heath Ketawa' zei ik lachent. ' Aww dankje ' ik ging met mijn hand langs de haren van Alice en grinnikte ' jouwe zijn ook zacht' zei ik met een glimlach.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 7:32 pm

'Geef mij wat van die conditioner!' zei Alice, en ze glimlachte toen hij zei dat haar haar ook zacht was. 'Tja, eh.. Ik doe er in ieder geval geen vuur in,' zei ze, met een kort lachje. 'Dat zou niet zo goed zijn, denk ik.' Vroeger had ze wel een keer haar haar verbrand, gelukkig was dat maar een plukje geweest.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 7:44 pm

ik trok mijn wenkbrauw op en grinnikte 'mischien was dat vuur geen goed idee?' zei ik met een lachje . 'nou nou ik was mn haar heus niet met dark hoor' zei ik met een grinnik. 'word mn haar alleen maar donker van'
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 7:47 pm

Alice keek opnieuw even naar zijn haar, maar keek hem toen weer aan. 'Het is behoorlijk licht,' zei ze. 'Wel een mooie kleur, trouwens.' Zelf had ze ook altijd licht haar willen hebben. Het was niet dat haar haar zo donker was, het was gewoon lichtbruin, maar ze was altijd jaloers geweest op mensen met blond haar.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 7:56 pm

' Als je aan deze kant kijkt heb ik zwart haar' zei ik lachent en wees naar het zwarte gedeelte van mijn hoofd. ' Achja je moet blij zijn met wat je hebt' zei ik met een glimlach. Ik speelde een beetje met Alice's haar haren. 'je haar is lang' zei ik met een lichte bewondering in mijn stem.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 7:59 pm

Alice glimlachte toen ze hem met haar haren voelde spelen, en knikte toen. 'Dat is het resultaat van zo'n 5 jaar je haren niet knippen, op de puntjes na natuurlijk.' Ze had altijd geweigerd meer dan éen centimeter te laten afknippen, zelfs al had ze daarvoor moeten slaan, schoppen, schreeuwen en wat dan ook. Haar haar was heilig.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:07 pm

Ik glimlachte 'Als ik een meisje was had ik mn haar ook lang laten groeien' zei ik lachent. Maar wel serieus bedoelt, want ik zou het echt lang laten groeien als ik een meisje was. Ik had nu al irritand haar dat voor mn gezicht bleef maar als meisje had ik er echt veel aan gedaan, nu was het gelukkig ander en knipte ik het waneer het weer tijd was.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 8:12 pm

Alice knikte, en moest toen plotseling lachen. 'Wat een onderwerp zeg, haar.' Normaal praatte ze over vreselijk serieuze dingen, behalve over haar familie, daar wou ze niet over praten. Ze keek hem glimlachend aan. Ze vond het eigenlijk wel leuk om met hem te praten, en ze vond het helemaal niet erg dat het zo'n onnuttig onderwerp was.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:21 pm

'Ach.. beter over haar praten dan over teen nagels' zei ik grinnikent en trok een vies gezicht bij het woord Teen nagels. Ik stopte met spelen met Alice haar haren en keek haar weer aan, 'of weet jij een beter onderwerp?'
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 8:25 pm

'Gatver,' mompelde Alice, toen hij over teennagels begon. Ze keek eventjes beteuterd toen hij stopte met het gefrunnik aan haar haren, het voelde wel prettig, dat had ze altijd gevonden. 'Hmmm, we kunnen praten over zoveel dingen. Het nut van deuren, de levensbehoeften van een kat, chocola, kerstmis, of over onszelf.' Ze glimlachte eventjes naar hem.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:32 pm

' hmm over ons zelf lijkt me wat' zei ik zacht. Iets zei me dat het een slecht idee was, dat het een risico was dat ik nare herinneringen zou krijgen. Maar ik probeerde ze te vergeten, 'Ben Heath.. 17 jaar.. en ben droog bezig' zei ik lachent
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Alice ma nov 01, 2010 8:37 pm

Alice glimlachte. 'Ik ben Alice Amélie Rosanne Chevalier.' Ze besloot het maar direct compleet te zeggen. 'Ik ben 16 jaar oud, en word 17 op 25 april. Ik ben opgegroeid met mijn vader, dienstmeisjes en een hond.' Ze keek even nadenkend naar het plafond, maar keek hem toen weer aan. 'Ik haat het als ik hard moet werken. Eeeeeeen, uhm.. Ik ben klein, draag vrijwel altijd rokjes of jurken en ik hou van muziek.' Ze glimlachte opnieuw. Erg interessant was ze nou ook weer niet.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:41 pm

ik grinnikte 'nou dan zou ik in het geheel vertellen wie ik ben' zei ik zacht. ' Ik ben Heath Sebastiaan Ketawa.. 17 zoals ik zei.. word 18 op 10 april.. uhmm' ik dacht even na. ' ben op gegroeit door mn pa veder niemand.. heb geen zusjes of broertjes ben enigs kind.. en uhh.. teken graag en luister natuurlijk muziek.. ' zei ik met een lachje.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Danszaal - Pagina 4 Empty Re: De Danszaal

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum