Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote meer.

2 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Het grote meer.

Bericht van Near ma okt 25, 2010 11:16 pm

Deze plek is niet precies te omschrijven, je kunt hier van alles doen. Denk bv aan het meer bij harry potter, zo iets is het. Ergens aan de zijkant maar toch lichtjes in het midden van het meer is een eilandje waar sommige mensen het leuk vinden om heen te gaan.

Het meer is zó groot, je komt hier nooit echt iemand tegen. Je gaat hier dus als groepje heen.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 12:00 am

Ik kwam bij deze iets magische plek met Near. Het was nog romantischer dan hij had omschreven. Het had iets mysterieus en verlaten over zich, maar ook spannend en prachtig. Ik keek om me heen maar zag nergens de boot aar hij het over had. Ik keek hem aan en glimlachte. ' Het is echt prachtig ' het begon al iets donkerder te worden en het zonlicht van de dalende zon reflecteerde in nears ogen. Ik keek weer naar het meer en kreeg een beetje een warme roes van enthousiasme over me heen.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 12:09 am

' Vind je? ' ik keek naar haar gezicht terwijl ze rond keek. Het was leuk haar zo te zien. Het had iets jeugdigs wat haar zeker niet onaantrekkelijk stond. Ik stopte mijn handen in mijn broekzakken en keek zelf ook wat rond. ' Daarzo staat een boodje als je wilt ' ik knikte naar een plek toe en keek vervolgens vanuit mijn ooghoeken naar haar. Mijn haar hing zoals normaal wat voor mijn ogen. Ik probeerde het uit mijn ogen te blazen maar deze poging viel in duizen( duizen/duizend?).
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 12:19 am

duigen ? (:
~~~~

Ik knikte hefig. Ik volgde zijn knik naar de boot. Daar lag het toch in het water aan de kant rustig te dobberen. Vastgemaakt aan een paal die in het strand was vast getimmerd, met een touw. Ik liep er voorzichtig heen. het zand kwam rond mijn schoenen en ze werden vies. Ik liep door en ging voorzichtig zitten en schoof de peddels wat aan de kant. Ik keek naar hem ' Kom je ' riep ik als een blij kind. Ik keek naar mijn vieze schoenen en wou iets uitproberen. Ik focuste mijn ogen op het zand en liet het eraf vallen. Het lukte, ik kon nog niet heel veel met mijn kracht maar dit was al best gaaf. Al zei ik het zelf, waarschijnlijk vond ieder ander op deze school dit niets.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 12:30 am

Die ja hihi.
~

Ik grijnsde en keek hoe ze naar het boodje liep. Ik volgde haar tot het punt waar het water er kwam. Ik ging een beetje en nam plaats in het boodje toen ze het vroeg. ' Aarde dus? ' zei ik met een glimlach die liet zien dat ik onder de indruk was. Ik zag haar grote glimlach en schoot in de lag. ' Je ziet er zo schattig uit ' zei ik naar waarheid. Het betekende niks, vrienden kon je complimenten geven vond ik. Ik pakte 2 pedels en begon voorzichtig te roeien. Vrouwen hoefde het werk niet te doen.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 12:35 am

Ik knikte weer op zijn vraag. ' Het stelt nog niet zo veel voor want ik kan nog niet echt veel ' Ik glimlachte en voelde het bootje gaan bewegen. ' Moet ik helpen ? ' zei ik, ik kon ook best wel iets doen hoor. Gehandicapt was ik niet en ik vond het fijn om met iets bezig te zijn. Ik grijnsde om zijn opmerking. ' Bedankt denk ik ? ' ik nam die opmerking maar als compliment al wou ik niet graag schattig genoemd worden.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 12:36 pm

' Alle kleine beetjes zijn iets ' sprak ik uit ervaring. Juist doordat ik bang was voor mijn kracht en hem niet gebruikte. Kon ik merken voor mensen die hun kracht nog niet zo goed beheersde dat ze blij waren met alle kleine dingetjes. ' Het is niet zwaar, het lukt wel ' roeien was niks. Vlak bij ons oude huis hadden we ook een meer gehad. Vaak was ik daar met Riley of mijn moeder én lola gaan varen. Zij waren zwaarder samen dan Kimi was dus dit was niks. Toen het boodje zachtjes tegen de kant van het eilandje aanbotste stopte ik met roeien en stapte ik er uit. Ik bood mijn hand uit aan kimi zodat het uitstappen voor haar wat makkelijker was zodat het boodje niet viel en zij niet in het water plonste.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 1:01 pm

Ik glimlachte en liet hem dan maar roeien als hij er toch op stond. Ik keek even rond terwijl de overkant rustig steeds dichterbij kwam. Ik keek hem aan en glimlachte. Ik pakte zijn hand vast en stapte voorzichtig de kant op. ' Nou nou, wat een heer ' Ik glimlachte en zette ook mijn andere voet op het land. Hij wou duidelijk laten zien dat hij een gentleman was, nou volgensmij deed hij dat bij ieder meisje. Zelf roeien, zich aan iedereen voorstellen, meisjes hand vast pakken als ze uit een boot stapten. Het was wel leuk hoor maar ik was van jongens meer iets anders gewend. Jongens waar ik mee om ging waren meer kinderachtig in gesteld. Ik glimlachte en liet zijn hand los. Ik vroeg me af of hij wel iemand was die bij mijn leef patroon paste. Hij leek heel netjes, en volwassen. Terwijl ik hield van risico's nemen, gek doen, en dingen doen zonder te denken.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 1:06 pm

Ik glimlachte en liet haar hand als van zelf sprekend los toen ze uit het boodje was. ' Dat is toch normaal? ' reageerde ik op haar, zo hoorde elke jongen zich toch tegedragen tegenover een vrouw? Even liet ik mijn ogen over het bos glijden dat op het eilandje stond. Het eiland was niet groot, noch klein. Ik gokte dat je binnen 10 à 15 minuten aan de overkant van het eilandje was. ' Zullen we? ' vroeg ik met een vragend gezicht aan haar. Ik wist niet wat we hier uberhoud gingen doen maar niet alles hoefde een betekenis te hebben.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 1:11 pm

Oh hij was dus echt zo, hij wist blijkbaar niet anders. Maar geloof mij er waren genoeg jongens die zich niet zo gedroegen. Ik grinnikte een beetje dom als een varken, want nogal onflatteus overkwam. Ik deed het altijd als ik niet zo goed wist wat ik moest doen, of als ik wat zenuwachtig was. Het schrok de meeste jongens meestal af omdat het er zo lelijk uit zag. Ik stopte snel en mijn wangen werden nog roder dan ze al waren. ' Sorry ' zei ik stilletjes. Ik wist al dat dit niet ging werken. Hij was zo goed opgevoed leek het, zo net en goed gemanierd. En ik niet, en als ik bij hem was wist ik nu al dat ik steeds op mijn houding ging letten. Maar goed, ik was nu op een eiland en kon lastig weg rennen ofzo. ' Ja laten we maar gaan ' zei ik. Oh mijn hemel wat schaamde ik me dood.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 1:18 pm

Ik grijnsde slechts en liep het bos in. ' Waarvoor? ' ik fronste en keek naar haar. Had ze iets verkeerds gedaan? Ik zocht mijn geheugen af en kon geen fout vinden. Ik stopste mijn handen weer in mijn broekzakken en stapte over een boomstronk heen. Ik vroeg me af waarom ze met mij omging, dat vroeg ik me bij iedereen af. Ik was niet makkelijk, niet uitzonderlijk knap, niet uitzonderlijk vriendelijk. Ze kende me niet, ze wist niet waarom ik zo was wie ik was. Heath had teminste nog een reden, hij snapte waarom ik zo moeilijk was.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 1:26 pm

Hij had het niet gemerkt ? Oh euh oke, misschien deed hij wel alsof hij het niet gehoord had. Zodat hij me kon inpakken. HAHAHA wat belachelijk kim. Ik keek hem aan en wou iets zeggen terwijl ik niet op lette waar ik liep en ik met mijn hoofd op de grond viel omdat ik bleef haken met mijn voet achter iets. Ik gilde even kort. Oh nee niet nog zoiets doms. Heel fijn daar lag ik dan in het mos en gras. Ik keek naar mijn voeten. Oh fijn het was een boomstronk. Misschien was ik toch wel fout en kon ik ook wel niet op mezelf passen, al ging het al die jaren nog wel goed. Maar soms zochten de domme dingen zoals ongelukken, acties mij ook wel op. Ik had het niet gezien met mijn domme hoofd. Ik keek hem aan en schoot in de lach. Nu een normale lach. Op dit soort moment kon ik wel door de grond zakken, en nee er niet op vallen. Ik kroop een beetje onhandig overeind.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 1:33 pm

Ik grinnikte zachtjes en deed mijn best niet te lachen. ' Gaat het? ' zo goed mogelijk hield ik mijn gezicht in een plooi. Ik wou mijn hand uit steken maar zag dat het haar zelf lukte om op te staan. ' Heb je je niet bezeert? ' ik beet op mijn onderlip en hield de lach nog steeds in. Ze kon het belededigend opvatten dus daarom hield ik mijn lach in. Een klein beetje plezier was te lezen in mijn ogen. Even lachte ik kort, ' het spijt me ' verontschuldigde ik me meteen weer. Mijn gezicht probeerde ik onschuldig te houden terwijl ik haar aankeek. Het was teminste goed dat ze de lol er zelf ook in zag.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 1:39 pm

Ik keek hem aan en schoot in de lach. Ik gaf hem een duwtje. ' Kom je mag best lachen hoor. ' Zelf nu hield hij zich in. Het leek wel of iets hem tegen hield om zichzelf te zijn om zich te laten gaan. Ik grinnikte weer dommig en hoopte dat hij het weer niet zo opmerken. Ik stond nu overeind en klopte de mos en het zand van mijn schouders en lichaam af. ' Waarvoor spijt het je ? ' Ik lachtte toch ook om mezelf. Nouja misschien was hij ook wel gewoon zo netjes dat hij zelfs zijn lach in hield om beleeft te zijn. Ik deed mijn haar even normaal, tenminste hoe het voor mij normaal voelde en ik keek hem aan. ' Goed, ik ben er klaar voor. ' zei ik met een grijns. ' als we maar niet te veel opstakels tegen komen anders dan duurt het nog heel lang voordat we dit eiland hebben gezien. ' Ik grijnsde, soms moest je gewoon een beetje het ijs breken met niet grappige grappen. hahaha oke dit was echt een vreemde situatie.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 1:44 pm

Ik grijnsde en lachtte nu ook. ' Geen spijt ' zei ik nog half lachend. Het plezier stond in mijn ogen terwijl ik naar haar keek hoe ze haar haar normaal deed. Ik grijnsde weer en knikte. ' De volgende keer zou ik je waarschuwen voor een boomstronk ' ik grijnsde even en keek haar weer even aan. ' Of niet ' de grijns werd groter. Ik wiebelde met mijn wenkbrauw en liep door. Ik was niet altijd netjes, nee verre van. Met mijn hand streek ik wat lokken uit mijn gezicht terwijl ik omkeek naar Kimi. ' Kom je? ' ik draaide mijn bovenlichaam half om.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 2:09 pm

' Graag ' antwoordde ik op zijn belofte. Ik glimlachte. Hmm misschien was hij toch wel iets anders dan ik gedacht had. Hij was tenminste wat losser geworden dan net. Ik knikte en liep door. Ik vroeg me af wat er bijzonder was aan dit eiland. Wat we nog tegen zouden gaan komen. Ik hoorde gelach boven mij en stond even stil. Ik keek naar boven en zag een aapje van boom tot boom slingeren en lachen. Wat een mooi beest was dat. Ik liep weer verder zodat ik naast near liep. ' Dus near, vertel is wat over jezelf ' zei ik met een glimlach op mijn gezicht.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 2:37 pm

Ik volgde haar blik naar het gelach en zag een aapje. Ik hield van dieren, niet als huisdier maar in de natuur. Ik vond het zielig om een dier zijn vrijheid te ontenemen. ' Over mijzelf? ' ik krapte nadenkend op mijn hoofd. ' Over 2 weken ben ik 17 ' begon ik moeizaam. ' Ik heb 3 broers en had een zusje ' ik beet op mijn onderlip en staarde even naar voren. ' Mijn beste vriend heet Heath en zit hier sinds kort ook op school ' ik noemde zo een paar dingen op die me tebinnen schoten.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 4:08 pm

Ik glimlachte en liep recht achter hem omdat dit stukje nogal krap was. Ik luisterde aandachtig toen hij over zichzelf vertelde. Oninteressant was hij niet. Ik glimlachte toen ik hoorde dat hij jarig was over 2 weken. 'Oh dan gaan we wel even een party houden ' Ik grijnsde. Ik hield van feesten. Dat was nou eenmaal zo, dan gebeurde er tenminste iets. Al vond ik het ook wel fijn dat ik nog niet in de schijnwerpers stond en er duizenden verhalen over mij waren. Vond ik het toch wel een beetje saai nog op deze school. Er gebeurde nog niet veel drama, maar misschien moest dat nog komen. Als het nog lang zo saai zou blijven wist ik zeker dat ik de drang kreeg om zo maar iemand te gaan zoenen. Wat ik beter niet kon doen, dat wist ik dan ook wel weer.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 6:34 pm

Ik haalde mijn hand door mijn haar en lachte even. ' Ik ben niet zo een party mens ' ik keek vanuit mijn ooghoeken naar haar. Ik was het wel, vroeger. ' Ik denk niet dat er veel mensen zouden komen ' ik maaktte niet echt vrienden hier. Meer vrijanden en nee het was niet dat ik dat opzettelijk deed. De meeste begrepen mij niet, of ik hun niet, iets was er gewoon missend. Een klik messchien, ja die was er meestal niet. En normaal gezien zou je dan gewoon aardig tegen elkaar doen, juist bij mij ging dat mis.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 6:39 pm

Ik haalde mijn schouders op. ' Onze eerste ontmoeting ging ook niet helemaal goed maar ik wil best op je verjaardag komen, en heath komt ook. En jij lijkt mij, dus dat is toch al genoeg. ' Ik grijnsde en sloeg wat takken uit me gezicht die in de weg hingen bij het lopen. Ik zag niet dat er al weer een steen voor mijn voeten lag dus struikelde ik alweer. Maar deze keer kon ik me nog net vast pakken. Ik viel tegen near aan waardoor ik hem bij zijn nek hing om niet te vallen en wat er nogal dom en onbenullig uitzag. ' Euh oepsie ' Ik probeerde weer op mijn eigen benen te staan en werd alweer rood. Het ging wel lekker hier in dit bos. Ik hoopte maar dat we niet lang meer moesten gaan lopen hiero.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 7:49 pm

Ik knikte en keek naar haar. Ze was wel lief ja. Ik lachte toen ze alweer struikelde. Mijn wangen kleurde toen ze oppeens zo dicht bij me was. ' Maakt niks uit ' stamelde ik onhandig terwijl ik zag hoe weer op haar eigen benen ging staan. Met gekleurde wangen wende ik mijn blik af naar de andere kant. Doordat ik niet op de grond voor me lette zag ik een nieuwe boomstronk niet liggen. In mijn onhandige val nam ik haar mee naar de grond. Zo belande ik op mijn rug en zij op mijn borstkast. Met een grijns begon ik te lachen. Pas na een tijdje merkte ik hoe dicht ze bij me was.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 8:55 pm

Ik schoot in de lach toen we samen vielen en ik belandde op zijn lichaam. Ik stopte met lachen toen hij dat ook deed en keek hem even aan. We waren een paar seconden stil. Ik beet op mijn lip en grijnsde. ' Oh sorry ik zal van je af gaan' zei ik toen ik het door had. Ik rolde van hem af en lag zo naast hem in het gras. Ik keek naar boven en de lucht was oranje rood gelig, ja ik weet het ik ben heel duidelijk. Als ik normaal gesproken in een situatie zoals die van net kwam en ik zeker wist dat de jongen het expres deed en me wou, dan had ik hem al lang gezoend. En eerlijk gezegt had ik nu ook zin om gewoon iemand te zoenen. Heel slecht ik weet het. Maar ik geloof dat ik een beetje een verslaafde was geworden aan jongens en ik was nu aan het afkicken en nu merkte ik het ook pas. Ik grinnikte nog even na van net.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 9:02 pm

Ik ademde in en rook het geurtje dat ze op had. Ook ik bleef liggen en keek naar de lucht. ' Het spijt me van net ' ik grijnsde en hoorde zelf dat mijn verontschuldiging helemaal niet sirieus klonk. Oké, het was niet expres geweest. Maar erg had ik het niet gevonden, dat ze mee was gevallen. Ik bewoog een klein beetje en kreunde even. ' Mijn stuitje is gebroken ' grijnsde ik met een verkreukeld gezicht. Nah, niet echt gebroken maar natuurlijk overdreef ik.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Kimi di okt 26, 2010 9:12 pm

Ik schoot in de lach alweer en draaide op mijn zij dat ik naar hem keek. Ik prikte hem in zijn zij. ' Stop met die exuses, jij ' ik glimlachte en legde mijn hand onder mijn hoofd om op te leunen. ' Laten we een deal maken, we gaan allebij geen exuses meer maken. En jij stopt te doen alsof ik een klein kind ben want ik kan best alleen roeien en uit de boot stappen. ' Ik grinnikte. Wow het leek wel alsof ik dronken was geworden van die klap. Ik was zo melig en dom geworden. ' WAT ? GEBROKEN ? ' Ik keek naar zijn rug. ' Draai je is om gek, oh wat erg heb ik dat gedaan ? '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Near di okt 26, 2010 9:20 pm

Ik keek opzei naar haar en lachte. ' Deal ' ik keek haar onschuldig aan en grijnsde. Ik ging op mijn buik liggen en leunde op mijn onderarmen. ' Je stuitje, je weet toch wel ' ik lachte en keek naar haar. Ik beet op mijn onderlip en keek met een slappe grijns naar haar. Waar was ik mee bezig? Ik knabelde wat op mijn onderlip en wende mijn blik af.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote meer. Empty Re: Het grote meer.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum