Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het tekenlokaal.

4 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het tekenlokaal. - Pagina 3 Empty Re: Het tekenlokaal.

Bericht van Heath ma okt 25, 2010 10:32 pm

'Uhm.. ik weet niet.. ben niet echt buiten geweest hierzo.. alleen even in de schooltuin geweest bij Near en Yuno' mompelde ik een beetje en keek naar Abigail. Ik speelde wat met mijn vingers en glimlachte, 'We kunnen ook ergens rond het school terrein?' vroeg ik zachtjes
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal. - Pagina 3 Empty Re: Het tekenlokaal.

Bericht van Abigail ma okt 25, 2010 10:36 pm

Ik knikte, soms vroeg ik me af of mensen mijn gedachtens konden lezen. "Ja, lijkt me tof." Zei ik met een grijns en stond op. Ik keek nog even achter me om voordat ik naar de deur liep en hem open deed.

_____
Gone.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal. - Pagina 3 Empty Re: Het tekenlokaal.

Bericht van Heath di okt 26, 2010 7:42 am

Ik grinnikte en ging met Abigail mee, ik had een beetje het gevoel dat ze super aardig voor me was. Wat ik best vaak hier tegen kom, natuurlijk is iedereen aardig maar dat is het eerste indruk dat je op hem of haar hebt.

Gone
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal. - Pagina 3 Empty Re: Het tekenlokaal.

Bericht van Kalypso zo okt 31, 2010 10:48 pm

Het tekenlokaal leek me echt wat voor mij ! Ik besloot daar als eerste naar toe te gaan. Ik stapte de drempel van de ruimte over en keek om me heen. Ik was tevreden met wat ik zag. Het zag er gezellige uit en de schilder-ezels maakten het af.
Maar wat mij het meest aansprak was, de schitterende wasbak tegen de muur. Een hele mooie kraankop glinsterde in mijn ogen terwijl ik er naar toe liep. Ik draaide de kraan open en er stroomde helder, koel water uit.
Ik hield mijn hand er onder en, dat was een fout die ik had kunnen overzien! Het water dat op mijn hand kwam bevroor meteen! O, shit , dacht ik. Snel draaide ik de kraan dicht. Ik schaamde me voor mijn stommitijd maar, was blij dat mijn hand niet vastgevroren zat aan de kraan ! Snel liep ik richting de verwarming, legde mijn hand er op en wachte tot hij ontdooit was.
Kalypso
Kalypso

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 31-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Weert

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal. - Pagina 3 Empty Re: Het tekenlokaal.

Bericht van Near zo okt 31, 2010 10:52 pm

Nee, je mag nog niet posten tot dat je rol is goedgekeurt, hierbij krijg je een waarschuwing
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het tekenlokaal. - Pagina 3 Empty Re: Het tekenlokaal.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum