Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grasland

2 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het grasland - Pagina 3 Empty Re: Het grasland

Bericht van Ave do nov 04, 2010 11:25 pm

Ave wendde haar blik af, en keek om zich heen. Boven hen rommelde de donder nog steeds. Het was donker in de grot, alleen een klein spleetje licht vulde de ruimte, terwijl de regen nog steeds met bakken uit de hemel viel. Uiteindelijk haalde ze diep adem. Ze kon het niet over haar hart verkrijgen hem zo te laten zitten, hem diezelfde, verschrikkelijke pijn te laten voelen. Ze móést er wat aan doen. 'Tranen zijn niet slecht.' Zei ze, zacht, maar helder in de stilte. 'Ze tonen karakter, en helpen tegen de pijn. Mensen zeggen dat het oplucht, maar ik hoorde ooit iemand die zei dat de tranen hielpen het te verwerken. Dat de pijn samen met de tranen uit hem vloeide.' Ze was even stil. 'Ik heb het nooit een kans gegeven, om weg te gaan.' Ze sloeg haar ogen neer, al kon hij het niet zien.
Ave
Ave

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grasland - Pagina 3 Empty Re: Het grasland

Bericht van Near do nov 04, 2010 11:27 pm

Ik veegde met een van mijn handen de tranen weg, al kwamen er vrij vlot nieuwe. ' Ik wil niet huilen voor een meisje. Ik wil eigenlijk helemaal niet huilen ' met moeite keek ik naar haar op. De tranen stonden opnieuw in mijn ogen. ' Huil dan mee? ' stelde ik droogjes voor op het laatste wat ze gezegt had.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grasland - Pagina 3 Empty Re: Het grasland

Bericht van Ave do nov 04, 2010 11:35 pm

'Zou je wel huilen voor een jongen?' Vroeg Ave simpelweg. Ze moest heel even glimlachen. Een klein, miezerig glimlachje, maar het was er een, al verdween hij snel weer van haar gezicht. Ze schudde langzaam haar hoofd. 'Ik ben een geval apart. Tranen brengen me ongeluk.' Aan haar toon was duidelijk dat ze er het liefst niet veel verder op in wilde gaan.
Ave
Ave

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grasland - Pagina 3 Empty Re: Het grasland

Bericht van Near zo nov 07, 2010 9:35 pm

Ik keek haar aan en veegde mijn tranen weg. ' Misschien, misschien niet ' ik toonde liever geen zwakte. Al was ik helemaal verknald en daarom zwak. ' Tranen brengen nooit ongeluk ' ik keek haar aan, mijn eigen problemen even vergeten. Ik hield niet van problemen, al had ik die genoeg.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grasland - Pagina 3 Empty Re: Het grasland

Bericht van Ave zo nov 07, 2010 9:54 pm

Ave keek op. 'Mij wel, geloof me.' Ze glimlachte ongelukkig, en wendde haar blik weer af. Ze keek de grot opnieuw rond, en rilde. De kou en regen van buiten begon de kleine ruimte binnen te dringen. Ze duwde een lange, gitzwarte haar uit haar gezicht, en keek heel even naar Near, waarna ze haar blik snel weer afwendde.
Ave
Ave

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grasland - Pagina 3 Empty Re: Het grasland

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum