Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De eetzaal.

+5
Yuno
Camille
Lorah
Near
Directeur Zuka
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De eetzaal. Empty De eetzaal.

Bericht van Directeur Zuka za okt 23, 2010 3:50 pm

De eetzaal bevind zich aan de westkant van de school, vlakbij de slaapkamers. Elke ochtend en avond is het verplicht om hier te eten. Wat je met de lunch doet, mag je zelf weten. De eetzaal is simpel ingedeeld. Er is een plek waar je eten kan halen en een plek waar je kan zitten.


Maximaal aantal personen: onbeperkt.
Directeur Zuka
Directeur Zuka
Admin

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 16-10-10

https://dieanotherday.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 11:23 am

Als een van de weinige had ik zin in ontbijt en kwam ik hier ook. Met een kater was eten niet het gene waar je echt zin in had. Maar omdat ik niet dronk had ik geen kater dus kon ik lekker eten. Ik nam plaats aan een random tafel die nog leeg was en schepte wat sla op. Ja ik vond sla lekker, het gaf je een fris gezond gevoel. Als drinken schronk ik wat melk in, verandering van water naar melk was wel lekker bij het ontbijt.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 11:27 am

Lorah was vanochtend opgestaan met een lichte kater, maar ze kon er erg goed tegen. Ze liep met wat tegenzin naar de eetzaal en keek rond. Ze liep naar de plek waar je eten moest halen en legde een broodje gezond op mijn bord. Als drinken nam ik jus 'd orange. Haar blik gleed over de tafels en ze zag Near zitten. Ze grijnsde en liep met haar bord en drinken naar hem toe. '' Hee. '' zei ze. '' Kan ik hier zitten?'' vroeg ze terwijl ze met haar voet de stoel naar achter schoof. Het was de stoel aan de andere kant van de tafel, tegenover hem.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 11:29 am

Ik keek op met een volle mond en knikte. ' Natuurlijk, natuurlijk ' zei ik toen ik mijn eten met moeite had door geslikt. Ik grijnsde even vluchtig en keek naar haar bord, ' toch eten? ' vroeg ik onder de indruk. Ik had gistere zeker gemerkt dat ze iets ophad, ze was niet stomdronken geweest maar zeker richting aangeschoten. Ik nam weer een vork met wat sla en kauwde er langzaam op.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 11:34 am

Lorah grijnsde en ging op de stoel zitten die ze naar achter had geschoven. Ze liet haar eten en drinken op de tafel zakken. '' Ik heb nooit zoveel last van een kater. '' zei ze met een grijns. Ze nam een hap van haar broodje, ze voelde zich wel slechter dan normaal maar niet slecht genoeg om niks te eten. '' Jij doet ook lekker gezond zie ik. '' zei ze met een schorre stem.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 11:43 am

IK grijnsde even omdat haar stem zo schor klonk. ' Sla is lekker ' ik glimlachte gemeend en nam nog een hap. Ik keek rond en een lok gleed voor mijn oog. Omdat ik dit wel prettig vond voor overdag streek ik hem niet weg. Zoekend keek ik rond, wanneer kwam hij?
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Camille zo okt 24, 2010 11:46 am

Camille kwam met een kleine glimlach de eetzaal in, ze probeerde als nog een goede indruk te maken op mensen, vanmorgen zou het echter niet veel effect hebben aangezien er bijna niemand was. "Katers"mompelde ze onverstaanbaar terwijl ze een glas water en een appel pakte. Ze keek even om zich heen, ze besloot aan de zelfde tafel als Lorah en die nieuwe jongen te gaan zitten, ze wilde wel eens met iemand praten. "Mag ik hier zitten?"vroeg ze terwijl ze richting de tafel liep.
Camille
Camille

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

http://leavemeawhisper.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Yuno zo okt 24, 2010 11:51 am

De eetzaal was nog niet zo heel erg vol. De meeste lagen vast nog met een kater in bed. Ik had nergens last van, de whiskey had me juist goed gedaan. Ik pakte een glas melk en dat was het. S'ochtends had ik nooit honger, die kwam meestal pas als de middag aanbrak. Ik zag een paar mensen zitten waaronder Lorah. Ik besloot me maar bij hen te voegen. "Goeiemorgen. Is het goed als ik me bij jullie voeg?" Een voorzichtige glimlach kwam op mijn gezicht.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 11:54 am

Lorah glimlachte. '' Ja sla is zeker lekker. '' Ze nam een hap van haar broodje en keek de zaal rond, er waren nog niet zo veel mensen aanwezig. Ze nam een slok van haar drinken en tikte met haar nagels op de tafel. '' Eerste dag van het nieuwe schooljaar. '' zei ze met een zucht. Ze had er niet zo veel zin in, de vakantie was veel fijner geweest. Ze keek op toen ze een stem hoorde '' Jahoor. '' zei ze tegen het meisje. Ze zag ook Yuno. '' Ja, kom er bij.'' zei ze met een grijns.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 11:55 am

Ik keek op naar de 2 mensen die bij onze tafel aan wouden schuiven. ' Ik vind het goed ' ik keek naar Lorah om te kijken of ze het ook goed vond en glimlachte toen ze dat vond. De keus was nog altijd aan de vrouw al zei ik het zelf. ' Ik ben Near btw, ' Ik moest hun ooit leren kennen dus dat leek me nu wel een goed idee. Even keek ik kort opnieuw rond, ik wist dat Heath vandaag zou komen dus mijn rondkijken had niet zo veel zin. Waarschijnlijk kwam hij vanavond pas aankakken, precies iets voor hem.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Camille zo okt 24, 2010 12:01 pm

Zachtjes zetten Camille haar appel en glas water op tafel neer, schoof een stoel naar achter en plofte er op neer. Ze keek even rond, en hoorde de jongen zich voor stellen als Near, ze glimlachte "leuke naam, ik heet Camille"zei ze nadat ze uit haar glas iets gedronken had. Ze keek hem nog even nieuwsgierig aan, niet erg lang ze wist dat ze anders zou gaan staren, snel wende ze haar ogen af en nam een hap uit haar appel.
Camille
Camille

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

http://leavemeawhisper.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Yuno zo okt 24, 2010 12:04 pm

Ik nam plaats op de stoel die aan de kop van de tafel stond. "Yuno" Mijn ogen gleden over de eetzaal. Het begon al aardig vol te stromen. Mijn eerste les zou vandaag de kracht van je element zijn. Het klonk echt zo... ouderwets. Vorig jaar hadden we deze les niet, dus de methode kwam me niet bekend voor. Ik nam nog een slok van mijn melk en keek vervolgens de tafel rond.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 12:09 pm

Lorah glimlachte even. '' Lorah. '' zei ze. Ze keek iedereen even aan die aan de tafel zat. Alleen het meisje, Camille, kende ze nog niet. Ze nam nog een hap van haar broodje en keek de zaal rond. De meeste tafels waren al bezet en er begon zich een rij te vormen bij het eten. '' Ik heb geen zin. '' mompelde ze zachtjes.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 12:11 pm

Ik knikte netjes naar beide mensen en bleef zoekend rondkijken. Ik pakte zonder naar mijn bort te paken een vork met sla en stopte hem half in mijn mond, niet merkend dat er wat sla op mijn schoot viel. Ik kauwde langzaam terwijl ik weer naar de mensen aan mijn tafel keek. Het was niet nietjes om te knoeien - al had ik dat nog niet door - en het was niet netjes om iemand anders te zoeken.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Camille zo okt 24, 2010 12:15 pm

Camille hield haar ogen op haar ontbijt gericht, vanuit haar ooghoeken zag ze Near sla knioenen. Ze wist niet of hij het gezien had dus wachte ze even voor ze er iets van zei, hij had het waarschijnlijk niet door want na ongeveer een halve minuut zat hij nog steeds voor zich uit te staren. "Uhm Near je knoeide net sla"zei ze met haar ogen nog steeds op haar ontbijt, ze keek snel even op en dronk wat water.
Camille
Camille

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

http://leavemeawhisper.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 12:17 pm

Ik kwam alweer heupwiegend de eetzaal binnen. Het was omdat het verplicht was anders was ik niet gegaan. Ik voelde me nog al een loner omdat niemand nog op mij afgestapt was. Er waren wel al verhalen over mij begonnen in de gangen. En er keken mensen mij ook al fluisterend na maar echt een gesprek had ik nog niet gehoord. Ik had al mensen horen zeggen dat ik een slet was en dat ik waarschijnlijk aan het eind van het jaar alle jongens zou hebben gehad. Leuk, zo'n reputatie. Ik liep naar de tafel met eten en pakte een cracker. Zin in eten had ik eigenlijk niet.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Yuno zo okt 24, 2010 12:18 pm

Gniffelend keek ik naar Near. Hij had het zelf niet in de gaten, dat kwam nogal komisch over. Nadat mijn glas melk opwas keek ik naar Lorah. "Wie heeft er nou wel zin in school?" Ik pakte mijn glas op en liep weer richting de balie. Ik pakte een nieuw glas melk en liep vervolgens weer terug. Bij wou zou ik eigenlijk in de klas zitten? De meeste bestuurde geen water, dat zag je aan hun ogen en manier van doen.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 12:25 pm

Ik keek naar het meisje Camille die me vertelde dat ik geknoeid had. Met rode wangen haalde ik het van mijn servet af. ' Excusses ' zei ik vluchtig terwijl ik nog steeds rood op mijn onderlip beed. Ik at mijn laatste hap op en legde mijn mes en vorm netjes bij elkaar neer. ' Het was leuk jullie allemaal ontmoet te hebben ' ik knikte naar hun en stond op met mijn bord in mijn handen. Ik zette hem neer op een tafel waar al het andere gebruikte servies stond en keek naar het meisje dat ik gistere ook had gezien. ' Ik denk dat je wel bij hun mag zitten als je wilt ' zei ik tegen dr terwijl ik naar Lorah en Yuno en Camille knikte.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 12:30 pm

Ik kauwde starend voor me uit de droge cracker. Ik keek naar de jongen die op me af kwam. Ik had hem gisteren gezien als ik het goed had. Ik dacht even na en toen wist ik het weer. De jongen met de vele meisjes om zich heen. Ja dat was hem. Alleen toen kwamen de meisjes op hem af en niet andersom. Ik keek hem aan en glimlachte even flauwtjes. Mijn blik ging naar de tafel en toen weer naar hem. ' Dat is heel aardig van je, maar ik denk dat ik het wel red in me eentje '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Lorah zo okt 24, 2010 12:32 pm

Lorah kreeg het niet mee dat Near geknoeid zou hebben, ze was teveel bezig met het kijken rond de zaal. Ze hoorde echter Yuno wel. '' Waarschijnlijk niet veel mensen, nee. '' zei ze met een grijns. Ze zag dat Near opstond en knikte. '' Dag. '' zei ze. Ze nam een hap van haar broodje en nog een slok van haar drinken.
Lorah
Lorah

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Yuno zo okt 24, 2010 12:34 pm

De klok gaf aan dat het bijna tijd was voor mijn eerste les. Glimlachend keek ik rest aan. "Ik ga der maar eens vandoor" Met mijn boeken in m'n armen liep ik richting de tafel waar het fruit lag. Zo, nog even een appel voor straks binnen slaan.. Ik keek naar Near. Die jongen was gister ookal bij de vrouwen aanwezig en nu weer. Ach, ik liet hem maar lekker gaan. Gapend liep ik de eetzaal uit, op naar m'n eerste les.

--
GONE.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 12:35 pm

' Weet je het zeker? Ik ga nu maar als ik je eerder had gezien had ik je wel uitgenodigd ' ik hield mijn hoofd schuin en bestuderde haar gezicht. Ik beet op mijn onderlip en keek even naar de cracker die ze aan het eten was. ' Ik ben Near ' besloot ik maar te zeggen terwijl ik mijn hand uitstak.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Camille zo okt 24, 2010 12:38 pm

Camille had haar ontbijt al snel op, toch bleef ze zitten ze had niet veel zin om alleen over het school terrein te dwalen en hier leek het tenminste of ze nog een beetje sociaal was. Ze plukte verveeld wat aan haar haar, het zat zoals gewoonlijk weer in een staart behalve haar pony dan die paste er nooit bij, ze glimlachte afwezig. Ze hoorde iedereen opstaan, waarschijnlijk zou de bel zo wel gaan, ze volgde snel hun voorbeeld en liep weg.
Camille
Camille

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

http://leavemeawhisper.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 12:41 pm

Ik keek naar zijn hand. Ik had niet echt zin in dit gedoe. Het was duidelijk dat hij dit bij elk meisje van de school deed en ik had niet zo zin om één van die meisjes te zijn. Ik kon het best wel in me eentje doen, ik had niemand nodig. Toch ? Misschien weigerde ik zijn had wel omdat ik jaloers op hem was dat hij iedereen op zich af kreeg en nu al vrienden had. Ik trok mijn wenkbrauw op. ' Ja het zal wel '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 12:45 pm

Ik fronste en liet mijn hand zakken. ' Je kan je bitchy gedragen als je wilt hoor, maar zorg er de volgende keer dan voor dat het teminste een reden heeft ' ik trok een wenkbrauw op en nam een afstand van het meisje. Ze zag er aardig uit maar het tegendeel bleek waar te zijn. Ik gaf niet veel kansen en zij had haar kans nu wel gehad. ' Dus zoals je wilt ' zei ik zacht voordat ik bij haar wegliep. Ik hoefde geen contact met mensen zoals haar en het was niet dat ik een vooroordeel had, ze had die zelf net gemaakt.

- Gone -
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eetzaal. Empty Re: De eetzaal.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum