Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De jongenszaal.

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 8:34 pm

Katsuro zijn humeur was omgeslagen. Hij haatte het hoe mensen hem na keken of aangaapte. "Luister, ik kan het helemaal niet hebben zoals je in het begin naar me keek. Het droop al af van affectie. Mijn haar linkt meer naar mijn kracht, daarom ziet het zo wit." Echt hij voelde zich totaal niet goed in zijn vel. Redelijk praten ging niet met Near.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 8:39 pm

Ik keek naar Katsuro en daarna naar Near, ik wilde me er niet mee bemoeien want straks viel iedereen mij aan als ik iets verkeerts zei. Ik hoorde wat Katsuro zei over kracht 'Jij bent zeker iemand die licht krachten heeft' zei ik afwezig en keek naar mijn voeten. Ik had zelf de kracht van Dark maar ik was niet zo'n donker persoontje. nya wel een beetje van mijn uiterlijk maar eigenlijk ook weer niet.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:41 pm

Ik trok vragend mijn wenkbrauw op en knikte. ' Wat jij wilt gast? ' ik snapte niet waarom hij hem zo flipte om niet. ' Nu we het er toch over hebben, ik dacht dat je haar gewoon erg wit was, ik dacht niks hatelijks. Dat maak jij er zelf van. Dus je kiest mij als vijand te hebben, dat was niet mijn keuze of niet mijn blik. Nee dat deed je zelf ' Ik knikte naar Heath en liep de zaal uit. Ik had niets misdaan, ik had slechts was gedacht en hij had er iets negatiefs van gemaakt.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 8:45 pm

Katsuro keek naar Near. "Ja, dat heb ik en jullie hebben zeker zoiets als dark of eerder vuur." Beiden stonden ze me helemaal niet aan als water of lucht. "Misschien zelfs wel aarde." Hij voelde zich zwaar geërgerd. "Laat het ook maar, ik denk dat we elkaar ook niet veel meer te vertellen hebben." Kon hij zijn vriendje gaan achterna lopen. "Zie je wel weer." Hij nam zijn rugzak. "Blijkbaar ben ik dan toch echt een mislukkeling." De deur knalde dicht achter hem. Het was niet zijn keuzen. Die kerel kon ook flippen.
___
Gone.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 8:48 pm

Ik schrok een beetje van de knal van die deur en zuchte, 'Uhm...' mompelde ik. Ik keek naar Near en vroeg me af wat hij nu zou gaan zeggen na al die woorden van Katsuro.. vooral dat Vuur gedeelte, dat kon Near echt niet hebben. Nya dat Dark gedoe was ik al gewent ookal paste het totaal niet bij mijn persoonlijkheid.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:54 pm

Geërgert bleef ik staan. Ik sloot mijn ogen en begon langzaam in & uit te ademen. Hij kent je niet, het is oké, de mensen van wie je houd zijn er nog, je hoeft niet boos te worden. Het is oké, alles is oké. Ik ademde diep uit en opende vervolgens weer mijn ogen. ' Ik ga douche ' zei ik beheerst terwijl ik een handoek pakte en vervolgens naar de badkamer ging. Ik leerde mijzelf om me te beheersen, iets dat ik echt nodig had. Ik werd niet meer boos, de laatste keer had dat niet bepaalt goede dingen gebracht.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 8:58 pm

Ik keek naar Near en knikte ' denk dat dat ook een goed idee is voor je' zei ik voorzichtig en ging liggen op mijn bed. Dit was mischien de tweede ruzie die Near had gehad voorzover ik het wist, een keer met Camille of een keer met Katsuro. Nya ik begreep het wel een beetje maar ik zei er beter niets over, anders werd hij kwaad en dat wilde ik niet hebben.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 9:01 pm

Ik keek naar Near en knikte ' denk dat dat ook een goed idee is voor je' zei ik voorzichtig en ging liggen op mijn bed. Dit was mischien de tweede ruzie die Near had gehad voorzover ik het wist, een keer met Camille of een keer met Katsuro. Nya ik begreep het wel een beetje maar ik zei er beter niets over, anders werd hij kwaad en dat wilde ik niet hebben.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 9:03 pm

Ik wist dat ik niet makkelijk was. Toch was ik tevreden met mijzelf. Ik vond dat ik het goed overleefde, ik deed mijn best. Elke dag, elk uur, elke minut, elke seconde. Ze waren allemaal een marteling, stuk voor stuk. Van de mensen die ik nog had was Heath de enige die mij nog respecteerde en zelfs tegen me sprak. Ja, ik had het zo hard verkloot dat zelfs mijn bloed eigen broers niet meer contact met mij wouden. Ik zette de kraan aan het voelde het warme water over mijn licht gespierde lichaam glijden.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath ma okt 25, 2010 7:19 am

Ik wriemelde met mijn vingers en hoorde water spetteren vanuit de douches, dat zou Near geweest zijn. Ik had het gevoel dat Near af en toe erg bot overkwam maar je daar vrij weinig aandacht aan moest schenken. Ik blies wat haar dat irritand voor mijn ogen zat weg, wat natuurlijk niet veel nut had want het kwam altijd terug. Ik staarde naar beneden naar mijn benen en ging maar beter liggen op mijn bed.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near ma okt 25, 2010 7:00 pm

Nadat ik mijzelf had aangekleed liep ik met mijn handoek om mijn heupen terug. Zonder naar Heath te kijken begon ik me aan te kleden. Het was niet dat ik boos was, nee ik was slechts in gedachten. Ik snapte nog steeds niet waarom Katsuro zo boos was geworden. Want naar mij idee had ik amper iets verkeerds gedaan. Ik was niet super aardig geweest maar die reactie had ik niet verdient. Ik beet op mijn onderlip en trok vervolgens mijn vest aan, aangezien ik de rest al aan had. Met mijn handoek ging ik over mijn haar heen zodat het minder drupte.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath ma okt 25, 2010 7:21 pm

Ik lag een beetje op mijn bed en trapte met mijn benen in de lucht, jammer genoeg sliep ik op een stapelbed en trapte ik keihard met mijn rechter been het bovenste bed. Een keiharde gil kwam uit mijn mond, ik pakte mijn been vast en beet op mijn onderlip 'AUW AUW AUW AUW!' Riep ik bliksems snel achter elkaar door de pijn. Het tindelde na een paar seconde.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. - Pagina 2 Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum