Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De jongenszaal.

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty De jongenszaal.

Bericht van Directeur Zuka za okt 23, 2010 4:27 pm

De zaal bestaat uit een gezamelijke badkamer, en vele stapelbedden. Sommige hebben een apart bed, maar meestal is dit niet zo. Wanneer je rijke ouders hebt kan het nog wel eens voorkomen dat je een tweepersoonsbed hebt

Maximaal aantal personen: onbeperkt.
Directeur Zuka
Directeur Zuka
Admin

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 16-10-10

https://dieanotherday.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:07 pm

Katsuro liep druipend van de vuile resten van de vijver en het stinkende water de slaapzaal binnen. Zo net met Kimi was eigenlijk best leuk geweest. Het mooie was dat niemand hen betrapt had in de vijver én niemand had hem zien naar boven sluipen. Zijn boxer ging redelijk moeilijk uit dankzij het water. Daarna besloot hij om een warme douche te nemen zodat hij weer schoon was en vertoonbaar.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 7:10 pm

Vaag liep ik naar de Jongenszaal, na een tijdje op een donkere trap te zitten waar niemand bijna kwam kon je broek nogal stoffig worden. Ik liep naar mijn bed naja stapel bed omdat ik geen eigen bed had ofzo, ik trok mijn vest uit en had nog wel een shirt onder mijn vest. ik gooie mijn vest op bed en ging maar op mijn bed zitten naast mijn vest.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:13 pm

Omdat Katsuro dacht dat ik alleen was liep ik met gewoon een handdoek om zijn middel naar het slaapgedeelte terug. Blijkbaar leek zijn gedacht het toch mis te hebben. Eén van de eerste jongens die hij vandaag zag. "Hey!" grijnsde hij breed. Daarna begon hij met zich terug aan te kleden. Propere kleren wel dit keer.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 7:17 pm

Vaag trok Heath zijn wenkbrauw op 'Oh.. hey' zei ik met een glimlach. Ik zag hoe de jongen terug liep, hij moest zich zeker omkleden want hij had alleen een handdoek om zijn middel. Ik wreef een beetje met mijn vuist in mijn oog, nya niet echt een vuist maar je weet wel. Zo'n beweging die je doet als je oog irriteerd of jeukt.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:20 pm

Echter had Katsuro er geen last van om zich aan te kleden met het bij zijn van iemand anders. Zeker geen jongens. "Sorry, dat moest eerst even gebeuren... Katsuro, is de naam." Hij stak even zijn hand uit als teken van begroeting. Ghostbuster kwam te voorschijn in zijn kooitje.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 7:24 pm

Ik lachte een beetje 'geeft niets..' zei ik zacht. Ik pakte zijn hand vast om zijn hand te schudden 'Ik ben Heath' Zei ik na een korte stilte van mezelf. 'Ben je hier lang?' vroeg ik verbaast. Ik vroeg me af of er mensen waren die hier heel lang zaten, ik zelf zat hier sinds vanmiddag dus ik kende niet veel mensen.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:28 pm

"Niet echt bepaald... Sinds de voormiddag om eerlijk te zijn." Een zucht ontsnapte hem. Tot nu toe had hij alleen maar Abigail en Kimi ontmoet in de boekenkelder, met Kimi gezwommen in de vijver en met Camille door de bloementuin gewandeld. Dat was het. "Leuk om je te ontmoeten Heath. Ben jij hier dan al lang?" Behendig haalde hij zijn fret uit de kooi en streelde het beestje.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 7:32 pm

'Ben hier ook niet lang , uhm.. voor zover ik heb onthouden ben ik hier sinds de middag' zei ik zachtjes. Ik lachte even 'haha leuk fretje wat is zijn naam? wow ik heb het gevoel dat ik veel vraag' ik grijnste lichtjes en deed mijn armen over elkaar.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:36 pm

"Het is niet echt bepaald gemakkelijk hier. Toch niet om met de bewoners op te schieten, vind ik." Hoewel dat er doodserieus uit kwam, moest hij lachen om Heath zijn opmerking van het te veel aan vragen stellen. "Maakt niet uit hoor! Hij heet Ghostbuster." Even gaf hij zijn kamergenoot een verontschuldigend lachje om de naam. Het klonk misschien gek, maar Suro vond het een perfecte naam voor de lieve fret. "Heb jij soms een compagnon bij?"
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 7:40 pm

Met mijn haar in de war liep ik de zaal binnen. ' Hallo ' zei ik met een wenkbrouwwiebel - een woord dat ik lang niet gebruikt heb - tegen Heath. Ik knikte slechts naar de jongen die met Hearth in gesprek was en ging naar mijn eigen bed, die naast die van Heath was. Ik keek in de spiegel die er half boven hing en fatsoeneerde mijn haar, niet dat het veel anders zat. Mijn kapsel was nu eenmaal warrig en raar.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 7:44 pm

Ik zag Near naar binnen komen 'Hey' zei ik met een grijns. Ik had Near heel lang niet gesproken, ik keek naar Katsuro 'nee ik heb geen huisdier' zei ik terwijl ik een beetje schuin keek 'nooit gehad maar kan er meeleven' zei ik met een zacht lachje erachteraan.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:48 pm

Katsuro keek de nieuwe bezoeker van de slaapzaal na. "Hé." Blijkbaar had meneer het veel te druk met zijn haar. Daarna keek hij weer naar Heath. Dus met deze jongens kon hij ook al niet opschieten. Fijn. Ghostbuster ging weer in zijn kooi. "Het was ook nooit de bedoeling dat ik Ghost had, maar toch heb je van die ooms die niet willen luisteren... Goed, nu heb ik je wel genoeg verveeld met mijn gezeur."
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 7:50 pm

Ik keek naar Heath toen hij het over zijn huisdier had en grijnsde breed. ' Of we konden onze huisdieren niet in leven houden? ' pret glinsterde in mijn ogen. Ik keek naar de jongen en stak netjes mijn hand uit, ' ik ben Near. ' ik hield mijn hoofd schuin en keek hem aan. zijn haar was wit té wit, een beetje zo een tandepasta smile wit. Maarja, wie was ik om daar over te oordelen?
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 7:53 pm

Ik trok mijn wenkbrauw op 'gezeur? ik had er geen last van hoor' zei ik verbaast. 'Had ik maar zo'n oom' zei ik terwijl ik hem aan keek. Ik zou hem natuurlijk geen lul verhaal vertellen, want dat hielt ik liever voor mezelf. Tot nu toe wist bijna niemand iets van me. Ik hoorde wat Near zei en schudde mijn hoofd 'jij bent ook niets verandert' zei ik met een lach erna.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:58 pm

Katsuro hield er niet van hoe hij bekeken werd door Near. Zijn uiterlijk was misschien wel erg wit ja, maar dat van hem was veel te donker. De twee kende elkaar dus. Ge-wel-dig en hij zat met chicks opgescheept. Hij schudde Near terug de hand. "Katsuro. Aangenaam om kennis met je te maken." Daarna liet hij zich in zijn bed zakken.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:01 pm

' Het zelfde ' ik fronste lichtjes en liet vervolgens zijn hand los. Ik besloot er verder geen aandacht aan te beslissen maar het was duidelijk te zien dat Katsuro het niet zo op mij had. ' Ik heb nu al met het eerste meisje ruzie ' zei ik tot mijn ergernis tegen Heath. ' Zo een meisje Camilla, ken je haar? ' ik plofte ook neer op mijn bed en schropte mijn schoenen uit. Mijn benen trok ik op zodat ik in een kleermakers zit op mijn bed zat.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 8:05 pm

Ik hoorde wat Near zei 'Camilla? uhm.. die ken ik niet' zei ik verrast. ' Ruzie waarover?' vroeg ik zachtjes. Ik wist dat Near altijd zijn mening gaf, daar was ik na een tijdje al gewent aan geraakt. Ik keek naar Katsuro die op zijn bed lag en toen weer naar Near. 'Qua meisjes ken ik alleen Abigail.. Kimi van dr stem alleen en dat was het ongeveer denk ik'
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 8:08 pm

"Kimi is echt geschift, leuk geschift. En Camilla valt wel mee. Ik sprak haar daarstraks alleen is ze een beetje terug getrokken..." merkte hij op terwijl hij doelloos naar het plafond staarde. Hij wist nog niet echt wat hij van Near moest vinden. Alleen vond hij het niet leuk dat hij door hem werd aangegaapt als een aap in de zoo.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:10 pm

Ik beet op mijn lip en lette even niet op Katsuro. ' Ze deed moeilijk en zat te zeiken over dat ze niet geloofde wat ik zei.. ' ik wou eigenlijk niet dat Katsuro er vragen over ging stellen dus daarom hield ik het zo vaag, hopend dat Heath het snapte. Camilla had zitten zeiken over dat ze niet geloofde dat ik geen kracht had, dat ik wel een kracht moest hebben. Natuurlijk zei ik dat ik geen kracht had, hoe vertelde je dat je kracht vuur was als je er niks mee te maken wou hebben? Nee ik kon het niet, ik kon het aan niemand vertellen.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 8:15 pm

'Kimi heb ik tot nu toe alleen gezien in het donker.. nya gezien? ik hoorde alleen haar stem' Zei ik met een lachje. Ik hoorde Near praten en vroeg er verder niet naar, mischien zou hij het straks vertellen. Near is af en toe erg vaag bezig maar verteld het achteraf toch altijd. Vond hij. ik keek even naar Katsuro, mischien had hij iedereen al ongeveer ontmoet.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:18 pm

Ik stond op en beet op mijn onderlip. ' Sorry dat ik jullie gesprek zo inval ' verontschuldigde ik me tegenover Katsuro, ' het zal niet meer gebeuren. ' ik maaktte de aanstalte om weg te gaan en keek nog even naar Heath. ' Ik zie je zo oké? ' ik keek hem met een blik aan die liet zien dat ik het dadelijk wel allemaal vertelde.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 8:22 pm

Katsuro had het gevoel dat hij even goed kon opstaan en weglopen, maar toch weerhield hem iets. Hij had echt zin om even tegen Near te zeggen dat het in het begin niet vijandig was bedoeld, maar die eikel leek de hint niet te snappen. Zijn haar was op een of andere manier altijd zo wit geweest. Meer was er niet echt wit aan hem. Kimi was inderdaad dus iemand die iedereen afging. Elke jongen, had hij kunnen weten, maar toch was hij zo dom... "Ik heb meer het gevoel dat ik jou dwarslig of toch in ieder geval jullie in de weg zit. Blijf jij dus maar, ik ben wel weg."
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Heath zo okt 24, 2010 8:25 pm

Ik had het gevoel dat ik tussen 2 personen zaten die vrij weinig met elkaar gemeen hadden? Ik wist het niet zeker, ik bemoeide me er maar beter niet mee en hielt mijn mond even stil. Katsuro vond het vast niet leuk dat Near zijn mening gaf, nya naar hem staarde voor zover ik het volgde.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:28 pm

Ik keek naar Katsuro, ' dat hoeft echt niet ' zei ik na de waarheid. ' Jullie waren hier eerder, ik was niet echt medelevend of aardig dus ik ga. Ik wil zowiezo toch nog even rondkijken. Oké? ' ik keek de jongen met een glimlach aan, niet op een starende manier. Ik snapte niet precies hoe de situatie zo gekomen was maar hij was niet bepaalt prettig.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De jongenszaal. Empty Re: De jongenszaal.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum