Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De ondergrondse bibliotheek.

+2
Katsuro
Directeur Zuka
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De ondergrondse bibliotheek. - Pagina 2 Empty Re: De ondergrondse bibliotheek.

Bericht van Near di nov 02, 2010 11:30 pm

- New -

Een boek voor mijn neus, een kaars naast het boek voor de verlichting. Zo zat ik daar, de rest van de ruimte helemaal donker. Bang was ik niet, eerder was ik bang voor vuur. Even keek ik op naar het kaarsje dat heen en weer bewoog met de bewegingen van de lucht. Een lucht bestuurder kon eigenlijk voor een deel ook de andere krachten besturen, teminste, met de juiste scholing. Ik draaide mijn bladzijde om en las verder. Ik was een vuur boek ja. Al kende ik alles wat er in stond al, ik was goed in mijn element. Ik durfde het niet, dat was het.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De ondergrondse bibliotheek. - Pagina 2 Empty Re: De ondergrondse bibliotheek.

Bericht van Abigail di nov 02, 2010 11:45 pm

Zachtjes liep ik de trap af naar beneden. Sinds mijn laatste bezoek aan de bibliotheek waarin ik nogal was genegeerd, had ik deze plek vermeden. Maar ik was nieuwschierig geweest naar andere boeken nadat ik het boek, dat ik had gevonden in het hutje op de heide, had uitgelezen. Ik zag ergens een vlammetje bewegen maar besteedde er geen aandacht aan. Ik liet mijn vinger langs de kaften van de boeken op de duistere magie afdeling gaan tot ik aan kwam bij het boek dat ik zocht, de historie.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum