Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wensput.

2 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 5:29 pm

Ik knikte 'Ja..ik vind het zelf erg raar' zei ik lachent en wees naar haar haar op een kleuter manier 'En de jouwe?' vroeg ik verbaast. Ik had zelf het gevoel dat er iets mis was gegaan tijdens mijn geboorde waardoor ik er zo uitzag, ik grinnikte een beetje bij het idee.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail za okt 30, 2010 5:32 pm

Ik keek naar zijn haar en lachte. "Ik vind het er leuk uitzien, dat maakt je anders dan anderen." Zei ik wijs en keek toen naar mijn eigen haar, zover dat mogelijk was. "Dat is natuurlijk", zei ik met een glimlach. Ik was blij met mijn haar. Ik hoefde niet van dat lange golvende, blonde haar. Als de zon scheen had mijn haar een soort paarse gloed, maar over het algemeen was het gewoon zwart.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 5:43 pm

Ik knikte 'Achja.. mischien was er wat mis gegaan met me' zei ik zacht en keek haar aan ' beter naturel he' zei ik met een lachje en plukte een beetje gras uit de grond. Ik staarde een beetje voor me uit en vroeg me af wat ik nog nodig had, nu ik toch hier bij de wensput zat kon ik net zo goed gewoon een wens doen. Het boeide me vrij weinig of Abigail mn wens zou weten of niet.. maar eerst moest ik er 1 zien te verzinnen.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail za okt 30, 2010 5:46 pm

Ik keek van de de put naar Heath's haar en grinnikte. "Ach, foutjes maken een mens van je." Zei ik met een glimlach. Ik friemelde aan mijn shirt en staarde weer naar de put. Ik wist geen wens te bedenken. En de wens die ik gedaan had waar Near bij was geweest, was te belangrijk voor me.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 6:07 pm

Ik knikte 'das natuurlijk waar' zei ik met een glimlach. Ik pakte als nog een muntje uit mijn zak en stond op, langzaam liep ik naar de put. Even keek ik Abigail aan en toen naar de put, Voorzichtig sloot ik mijn ogen en hielt het muntje met bijde handen vast . ''Ik wens dat ik wist wie mijn moeder was..'' dacht ik. rustig liet ik het muntje uit mijn handen glijden de put in en keek met een glimlach in het putje naar mijn muntje die langzaam naar de bodem zonk.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail za okt 30, 2010 6:10 pm

Ik vond het er mooi uit zien, hoe hij daar stond, volledig in concentratie. Ik ging niet vragen naar de wens, dat had hij ook niet bij mij gedaan. "Laten we hopen dat je wens uit komt," zei ik alleen en glimlachte.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 6:17 pm

Ik knikte 'Ik hoop het' ik kon zoveel wensen wat ik wilde maar of ik het kreeg was de vraag. Maar dit wilde ik heel graag, niemand wist echt iets over me. Alleen Near maar die kende ik zo lang, zelfs voordat ik hier terecht kwam. Ik zucht en ging weer zitten in het gras 'Hopen kan altijd maar of je het krijgt.. daar moet je altijd gedult voor hebben'
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail zo okt 31, 2010 10:32 am

Ik dacht na over zijn laatste woorden. "Je kunt het geluk ook een handje helpen.." Mompelde ik. Ik wist niet wat zijn wens was, maar hij sprak alsof het veel voor hem betekende. Ik gunde het hem, dat zijn wens zou uitkomen.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath zo okt 31, 2010 11:49 am

'klopt' zei ik zacht en bleef steeds wat gras plukken van de grond, en liet het gras uit mijn vingers vallen op de grond. 'nya nu over iets leukers?' zei ik met een lachje en keek Abigail aan.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail zo okt 31, 2010 4:41 pm

Ik keek hem met een grijns aan en knikte toen. "Ken je al veel mensen hier?" Vroeg ik en leunde tegen een van de pilaren van de put aan.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath zo okt 31, 2010 5:05 pm

Ik keek Abigail aan en dacht even na 'niet heel veel mensen.. maar wel een paar' zei ik zacht en grinnikte 'en jij dan?' vroeg nieuwschierig. Ik kende tot nu toe meer meisje dan jongens op school.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail zo okt 31, 2010 5:15 pm

Ik dacht even na. "Ehm.. ja ook wel een aantal." Zei ik en frunnikte aan mijn trui. Zoals meestal was ik met de meeste niet erg close geworden, enkel een woordenwisseling was er geweest.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath zo okt 31, 2010 7:11 pm

Ik grinnikte even heel kort 'ik ben niet echt zo'n populair sociaal typ' zei ik zacht en keek naar mijn voeten. Ik was iemand die af wachte en wel keek wat er in de toekomst zou gebeuren, mischien was dat af en toe niet zo'n goed idee.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail zo okt 31, 2010 9:34 pm

Ik grijnsde om zijn woorden. "Nee, ik ook niet. Helemaal niet zelfs." Zei ik en keek naar hem. En toch had ik hier vrienden, tenminste, mensen die ik als vrienden zag en daar was hij er een van.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath zo okt 31, 2010 9:36 pm

Ik glimlachte 'maar dat geeft niets, want er komen altijd mensen langs je pad die je vrienden zullen worden' zei ik zacht. Het klonk wijs maar ik zei alleen wat ik vroeger altijd hoorde, natuurlijk niet van mijn vader maar dat doet er niet toe.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail zo okt 31, 2010 9:41 pm

Ik dacht na over zijn woorden. "Niet altïjd," mompelde ik, terug denkend aan mijn grotendeels vriendloze jeugd. Ik was erg blij dat ik hier was, zeker omdat ik nu dat achter me kon laten. Sommige mensen hadden een rotjeugd met allerlei problemen. Mijn jeugd was probleemloos geweest, op het maken van vrienden na.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:28 am

Ik hoorde haar woorden en knikte, ik wist niets terug te zeggen na die woorden. Mijn ogen staarde naar de wens put met een nadenkende blik, met een beetje hoop. Mijn vingers hielden het gras vast.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail ma nov 01, 2010 10:43 am

Ik merkte de stilte pas laat op en beet op mijn onderlip terwijl ik naar het water dat laag in de put golfde, staarde. De stilte was deels ongemakkelijk, ik had geen idee waar we nog over konden praten.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 6:22 pm

'Maar...' zei ik zacht en keek van het gras dat in mijn handen weg waaide door de wind naar Abigail. 'Maar je hebt het toch wel naar je zin hier op school?' vroeg ik voorzichtig en was een beetje benieuwt naar haar antwoord.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail ma nov 01, 2010 6:30 pm

Ik staarde even voor me uit en knikte even. Ik had mijn twijfels bij mijn afscheid van Near, in de gang. Of iets voor hem voelde, zeker weten. Maar ik wist niet bepaald goed hoe ik ermee om moet gaan. "Jij toch ook, hoop ik?" Zei ik zwakjes.

___
Dit speelde zich af voor het boomhut gebeuren, just so you know. xD

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 6:34 pm

Ik knikte 'jawel ik heb het wel naar me zin hoor, ben nog niet iemand tegen gekomen waarvan ik dacht dat ik hem of haar zou haten' zei ik met een glimlach terwijl ik weer met het gras zat te spelen. Ik speelde een beetje met een soord donker grijse mist , het was niet echt iets wat ik super moeilijk vond ofzo dus veel concentratie had ik niet nodig. Ik keek Abigail weer aan.

___

Yup i know xd Heath moet Near wel in de gaten houden he xd
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail ma nov 01, 2010 6:41 pm

Ik keek naar de mist en grinnikte. "Hmm.. dat is een geruststelling", zei ik grinnikend en blies de mist weg. "Nog een leuk persoon tegen gekomen?" zei ik wenkbrauw wiebelend.
___
Hihi. Tante Heath. ;$

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 7:37 pm

Ik hoorde haar vraag en trok mijn wenkbrauw op ' een leuk persoon?' herhaalde ik verwart. 'Hoe bedoel je?' vroeg ik zacht. Ik was iemand die traag van begrip was, maar het natuurlijk wel deels snapte.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Abigail ma nov 01, 2010 7:59 pm

Ik grinnikte even en keek hem aan. "Gewoon, een leuk persoon. Someone you like?" Verduidelijkte ik het en keek hem nieuwschierig aan.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Heath ma nov 01, 2010 8:02 pm

'Uhm... das moeilijk' zei ik met een glimlach. Ik probeerde er ene beetje onderuit te komen. Qua mensen was ik tot nu toe alleen heel close met Abigail en Alice. Natuurlijk ook met mn beste vriend Near, ik speelde nerveus met mijn vingers 'Uhh... daar heb ik geen antwoord op'
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wensput. - Pagina 2 Empty Re: De wensput.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum