Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

YOOOOOOOOOOOWIE.

4 plaatsers

Ga naar beneden

YOOOOOOOOOOOWIE. Empty YOOOOOOOOOOOWIE.

Bericht van Yuno wo okt 27, 2010 6:39 pm

[b]IK ZIT WEER ACHTER DE PC, AWSOME.
maar oké, ik ga jullie wat vertellen over me afgelopen dagen.
Nou Maandag:
Was school wel gezellig. Eigenlijk is dat het altijd, vooral engels haha ;x Want we hebben vaste plekken en ik zit dus in een rij van acht jongens. En omg, ik lach me dood met me achterbuurman Jochem en natuurlijk Peter en Younes. Met die Jochem heb ik trouwens nog wat beleefd; we zaten vast in de lift. ONGEVEER EEN HALFUUR XD. En dat was echt vreselijk. Want de schoollift is keikrap en je krijgt zowat geen lucht. Naja, uiteindelijk kwamen we eruit. Nou de avond was KUT, details zijn niet nodig.

Dinsdag.
Nou ik had twee tussenuren en toen had ik pauze met de bovenbouw.En daar was ik blij mee, WANT DE CUTIE VAN SCHOOL LOOPT DAAR TUSSEN. En s'middags ging ik folders lopen met me opa en toen een middagdutje. En hé, toen moest ik weer heel de avond leren.. :c

Woensdag. -thats today-
Nou ik kwam te laat op school, kwam doordat mijn fietsbuddy niet doorfietste en vervolgens stopte toen er iemand in de sloot viel. -- Maar school was leuk. Eigenlijk is school altijd leuk, behalve de toetsen. Toen ik naar mijn volgende les liep, kwam ik the cutest boy ever tegen. -zie dinsdag- Hij keek me aan, want ik liep naast hem. Zegt zo meisje uit me klas; joyce, je word aangestaard. OMG IK SCHAAMDE ME DOOD. ;c hahahaha oké, ik maak me soms echt druk om niks. En toen ik naar huis ging, kwam ik hem ook tegen. En toen zei die: 'hee joyce' ik vraag me af hoe die me naam weet, hmmmm...

MAAR JA, IK DACHT IK MAAK EEN MOOIE SAMENVATTING VAN MIJN DAGEN WANT JULLIE MAKEN DIE VAN JULLIE PERSONAGE.

VEEL LEESPLEZIER EN KUSJEEEE.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

YOOOOOOOOOOOWIE. Empty Re: YOOOOOOOOOOOWIE.

Bericht van Kimi wo okt 27, 2010 7:19 pm

HAHAHAH LOSAH BEN JE TOCH
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

YOOOOOOOOOOOWIE. Empty Re: YOOOOOOOOOOOWIE.

Bericht van Yuno wo okt 27, 2010 7:20 pm

WWEEEEET IK.
het was niet mijn schuld dat we vastzaten, het kwam door die dikzak. -ookalisdienietdik-

EN JA IK BEN GEWOON DOM SNAPJE. JA HEEL ERG DOM DUDE.
Yuno
Yuno

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

YOOOOOOOOOOOWIE. Empty Re: YOOOOOOOOOOOWIE.

Bericht van Heath wo okt 27, 2010 9:41 pm

hahaha awwww =D dat lift gedoe vond ik wel grappig XD
alhoewel ik ook een keer vast zat maar dan met een wijf dat stonk o-o en een joch dat claustrofibie (of hoe je het spel) heeft dus hij flipte en de ruimte was echt KRAP XD
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

YOOOOOOOOOOOWIE. Empty Re: YOOOOOOOOOOOWIE.

Bericht van Near wo okt 27, 2010 9:42 pm

Daar heb ik nou geen last van (:
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

YOOOOOOOOOOOWIE. Empty Re: YOOOOOOOOOOOWIE.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum