Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De waterval.

3 plaatsers

Ga naar beneden

De waterval. Empty De waterval.

Bericht van Abigail zo okt 24, 2010 5:36 pm

Weinig mensen weten van deze plek, hoewel het absoluut de moeite waard is om hier naartoe te komen. Van het kletterende geluid van het water dat naar beneden valt tot de prachtige bloemen die rondom de plek groeien. Deze plek is, vooral 's nachts, erg romantisch en betoverend.

Maximaal 8 personen.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 6:34 pm

Ik kwam net van de vijver waar ik had gedolt met katsuro. Ik had mijn kleding meegenomen en liep in mijn ondergoed naar de waterval. Het was best afgelegen en ik was dan ook niet echt van plan om hier iemand tegen te komen. Ik ging op de rand zitten en legde me kleren onder een boom neer. Ik liep met voorzichtig in het water glijden wat een stuk warmer en schoner was dan het water bij de vijver. Ik waste met mijn armen het vieze resten van de vijver eraf.Ik wou wel mijn ondergoed uit doen maar ik was nog niet zeker ervan dat niemand mij hier kon zien.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 6:39 pm

Gewoon omdat ik aan het verkennen was liep ik rond en kwam ik toevallig op deze plek. Toen ik kimi - schaars gekleed - zag had ik totaal geen behoefte om weg te gaan. ' Hallo ' zei ik zodat ze niet het idee had dat ik haar alleen maar bekeek. Nee, dat zou niet netjes zijn, zelfs perv achtig. Zo was ik niet, als mij iets beviel dan liet ik dat zien en ging ik dat niet stiekum bekijken.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 6:47 pm

Ik draaide me om en zag daar near staan. Ik wist niet zo goed of ik blij moest zijn om hem te zien of juist niet. Onze vorige ontmoeting was nogal intiem geweest en nu stond ik met alleen mijn ondergoed aan. Ik hoopte maar dat hij niet te rare ideeën kreeg over mijn gewoonten. ' Euh, hai. ' Zei ik met een flauwe glimlach. Ik vond het wel leuk dat hij er was had ik besloten. Ik had iemand nodig om mee te praten want een echt serieus gesprek had ik nog niet gevoerd. Maar misschien kon ik ook wel niet serieus met hem praten maar goed. Dat zou snel gaan blijken. Ik liep iets meer naar de kant maar niet te veel want dan werd het ondiep en en zou hij nog neer zien. Of nog minder het was mar hoe je het bekeek.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 7:37 pm

Ik ging op de kant zitten, ergens waar ik droog bleef. ' Dus ik neem aan dat je gewoonlijk niet zo rond liep? ' mijn vraag was sirieus. Natuurlijk was het leuk een meisje zo te zien maar alles had een reden. En juist die reden wou ik vragen. Ik had besloten dat het ook niet prettig voor haar was als ik haar aanstaarde dus ik keek naar de weerspiegeling van mijzelf in het water. Ik leek ouder dan ik was, wat sommige juist fijn vonden maar ik juist weer niet. Op de leeftijd van bijna 17 mocht je gen kut verleden hebben.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 8:06 pm

Ik liep naar hem toen en ging naast hem zitten. Ik sloeg mijn armen om me heen om het wat warmer te krijgen en om wat meer te verbergen. ' Nou ik was heel slim bezig en toen heb ik in een vijver gezwommen alleen dat was heel smerig en toen ging ik me hier afspoelen. ' Ik glimlachte om mijn reden. Het was de meest mafste reden die je kon hebben. Maar goed, ik was wel blij dat ik nog niet mijn ondergoed uit had gedaan anders had ik nog meer om uit te leggen. Ik keek hem aan. ' En waarom ben jij hier ? '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:12 pm

Ik lachte een beetje en keek slechts naar haar gezicht, de rest was mooi maar haar gezicht was leuker. ' Dat kan gebeuren ja ' ik grijnsde een beetje plagerig en keek vervolgens weer voor me uit. ' Ik ben gewoon alles aan het verkennen, de mooie rustige plekjes aan het zoeken ' even hield ik stil en keek ik weer naar haar fijne gezichtje. ' En toen kwam ik tegen en het leek me slim om niet in de bosjes te blijven staren. ' ik grijnsde en een beetje bloed trok naar mijn wangen. Ik moest echt eens stoppen met zo eerlijk te zijn.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 8:17 pm

Ik glimlachte om zijn zinnen. Hij was eerlijk en rustig deze keer, Wat fijn was want zo voelde ik me meer op mijn gemak. ' Heb je al veel plekjes gevonden ? Ik ben ook op zoektocht gegaan. ' Ik vond het leuk dat hij zocht naar rustige plekjes. Dat betekende dat hij best gevoelig was. ' Nou ik ben blij dat je wat hebt gezegt. ' Zijn wangen werden een beetje rood wat ik super super lief vond, maar niet had verwacht van zo'n jongen. ' Wacht even hoor ' Ik stond even op, liep naar de boom om mijn vest te pakken. En liep weer terug naar near. Ik ging weer naast hem zitten en klemde mijn vest om me heen. ' Al leuke mensen leren kennen ? '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:24 pm

' Hier en daar, de mooiste plek is toch echt wel het grasland. ' ik zocht naar woorden om die plek te omschrijven maar vond ze niet. ' Het is daar zo, zo ' weer hield ik me even stil. ' Ik moet het je gewoon een keer laten zien ' zei ik vervolgens. Ik besloot niet te kijken hoe ze opstond en haar kleding pakte aangezien ze nogal schaars gekleed was. ' Hier en daar wat leuke mensen ja. Maar ik ben het blijst dat Heath hier is, mijn beste vriend ' ik keek van mijn handen op naar haar. ' En jij? ' ze was hier volgensmij niet nieuw dus ze had waarschijnlijk al veel vrienden.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 8:29 pm

Ik werd al een beetje enthousiast bij de naar grasland. ' Is goed, dan is dat een deal. ' Ik glimlachte en dacht even na bij de naam heath. Ik had het wel gehoord. Ohja, de verlaten trap ! ' Heath heb ik ook leren kennen, nouja het was wel kort en donker maar ik heb met hem gepraat. En voor de rest katsuro. Ik hoop nog om wat mensen te leren kennen aangezien ik ook pas nieuw ben hier ' Ik keek naar het water en naar zijn spiegelbeeld en de mijne. Hij had vast niet de kracht water, dat vond ik niets voor hem. Maar wat hij wel had zou ik niet weten.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:40 pm

Ik glimlachte en knikte, ' Deal ' herhaalde ik. ' Katsuro ' herhaalde ik slechts droogjes. Nou sirieus, ik wist echt niet wat ik van die gast moest vinden. Toen hij en ik elkaar hadden ontmoet was het raarder dan raar geweest. ' Een apparte vent ' sprak ik nog steeds over Katsuro. Meer zei ik niet, meer woorden wou ik niet aan hem besteden. Ik wou niet negatief over iemand achter die persoons rug praten, zo deed ik dingen niet. Ik volgde haar blik naar het water en fronste. ' Ik wist niet dat jij ook nieuw was ' van het water keek ik naar haar op, verbaast.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 8:45 pm

Ik haalde mijn schouders op. ' Ik vond hem best aardig ' Maar goed ik wist natuurlijk niet wat er tussen die twee gebeurd was. Ik hoopte maar gewoon dat het niet over mij ging. Ik zag hem verbaasd kijken bij zijn laatste zin. Ik keek op en glimlachte. ' Waarom dacht je dat ik al hier op school zat dan ? ' Ik vroeg me dat af. Ik keek even weer in onze spiegel beeld en net als bij katsuro was ik kleiner dan near. Alleen wat katsuro net iets langer dan near als ik het goed had. Ik vond het wel fijn dat near iets kleiner was. Dan voelde ik me niet zo'n dwerg.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 8:51 pm

' Ik denk dat als ik en meisje was en er zo als jou uitzag dat hij ook wel aardig had gedaan ' ik grijnsde en knipoogde vluchtig. Ik keek naar het water en bestudeerde de natuur. ' Ik weet niet, bij het ontbijt maaktte je de indruk dat je geen nieuwe mensen hoefte te leren kennen, alsof je hier al genoeg vrienden had ' met een schuin hoofd keek ik naar haar. ' Toch ben je anders dan ik had gedacht en dat bedoel ik positief '
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 8:57 pm

Ik schoot in de lach bij die zin van als hij mij zou zijn geweest. Mijn wangen werden nu een beetje roze al waren ze dat normaal ook wel. Ik dacht aan onze ontmoeting bij het ontbijt en sloeg even mijn hand voor mijn hoofd en kreunde. ' Dat was nogal arrogant, ik weet het ' Ik keek om me heen en keek toen naar hem. ' Ik verveel me, ik heb zin om iets te doen ' Ik glimlachte en misschien was het slim om eerst iets aan mijn benen en voeten te doen. Maar daar dacht ik niet echt op dit moment aan. Ik moest nog even denken aan de sigaret in de danszaal. ' Rook je trouwens ? '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 9:06 pm

Ik grinnikte en keek hoe ze zichzelf zachtjes tegen haar hoofd aansloeg. ' Iedereen heeft zijn moment ' zei ik terwijl ik aan de ruzie met Camille en Katsuro dacht. Ik was niet arogant geweest, maar ik had meer mijn best kunnen doen in het omzeilen van een ruzie. Achja, achteraf was alles een stuk makkelijker. ' Kleed je eerst maar aan en dan kunnen we wel iets doen, als jij daar natuurlijk zin aan had. ' Dat ik me met haar vermaaktte betekende natuurlijk niet meteen dat dat ook anderssom was. ' Ik rook niet ' ik glimlachte zwak en haalde de sigaret achter mijn oor vandaan. ' De geur van tabak is dicht bij de smaak. Mijn vader rooktte ' daarom hield ik van de smaak. Aan iedereen had ik herinderingen en dit was die van mijn vader. Ik misste zijn steun, zijn manier van me terecht stellen, ik miste hem zeer.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 9:11 pm

Ik knikte en liep naar de boom terwijl ik naar hem luisterde. Ik vreg maar niet door over zijn vader, ik was niet heel slim maar ik was slim genoeg om te kunnen weten dat dit een gevoelig onderwerp was. Ik deed mijn rokje aan en mijn shirtje en deed mijn vest er weer overheen aan. Ik deed mijn laarsjes aan waar nog de stift in zat van vanochtend. Ik liep naar hem toe en knikte. ' Natuurlijk heb ik er zin in, maar wat gaan we dan precies doen ? ' Ik dacht aan de dingen die we samen konden doen en ik stopte ook snel met denken want dan ging ik vreemde dingen denken. Tja ik bleef nou eenmaal die kimi van vroeger.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near zo okt 24, 2010 9:18 pm

Ik stond op en volgde met mijn ogen de bewegingen die ze maaktte. Ik krabte even op mijn hoofd en dacht na. ' Noem eens een paar dingen op waar je van houd ' messchien kwam ik op een idee. Al was ik niet echt een creatief mens die met de raartste dingen kwam ofzo. Nee, Heath was creatief. Ik was gewoon ik, gebroken, kapot.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi ma okt 25, 2010 11:04 pm

Ik dacht even na. ' Rust, water, uitzicht, fijn gezelschap ' Ik grinnikte en keek hem aan. Ik keek even naar de waterval die rustig kletterde en ook weer wegstroomde in een rivier. Ik speelde even met de ring om mijn ringvinger. Ik haalde een hand door mijn haar en keek hem aan met een kleine glimlach en wachtend op een antwoord.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near ma okt 25, 2010 11:17 pm

' Het laatste heb je al ' ik knipoogde losjes en dacht even na. Mpf, Er was een meer, het grote meer, messchien vond ze dat iets? ' Een eindje hier vandaan is een groot meer, we kunnen daar heen en vervolgens met het boodje naar het eiland in het midden? ' ik zelf was nog niet op het eilandje zitten dus zag dat wel zitten. Zachtjes krapte ik met mijn hand op mijn hoofd terwijl ik haar onhandig aankeek. Ik was niet creatief met dingen bedenken.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi ma okt 25, 2010 11:27 pm

Ik trok even een wenkbrauw op en dacht even na. ' Dat klinkt goed ' Het klonk zeker goed, en ook wel romantisch. Ik weet niet of hij hier extra belangen of gedachten achter had zitten. Maar ik was een grote meid en als ik iets niet wou kon ik dat zelf ook wel beslissen. Ik was niet van plan om een relatie of flirt aan te gaan op deze school, niet meer dan flirten bedoel ik. Ik mocht van mezelf wel doen alsof maar zoenen was al te ver. Met vrienden flirtte je soms ook wel toch ? Tenminste ik wel.. Is dat erg ?
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Near ma okt 25, 2010 11:34 pm

Ik keek haar aan en glimlachte toen ze het een goed idee vond. ' Fijn ' zei ik na waarheid. Ik beet op mijn onderlip en begon weg te lopen van deze plek. Met mijn lichaam natuurlijk naar haar toe, half achteruit dus. Het klonk raar, maar ik hoefde geen liefde. Kimi bleef een lief meisje te zijn en dat ze knap was daar was ik al een tijd achter. Maar het was nog té vers, alsof ik mijn wonden opnieuw opensneed. Figuurlijk dan.


- Gone gone gone ? -
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Kimi ma okt 25, 2010 11:39 pm

GONE
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De waterval. Empty Re: De waterval.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum