Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De vijver.

3 plaatsers

Ga naar beneden

De vijver. Empty De vijver.

Bericht van Abigail zo okt 24, 2010 4:54 pm

De vijver is te vinden op een afgelegen plek, een stuk van het schoolterrein af, hoewel het er nogsteeds bij hoort. Om de vijver heen groeit er gras en staan er op verschillende plaatsen picknicktafels. Voor mensen die van rust en natuur houden is dit de ultieme plek om naartoe te gaan.

Er kunnen hier een onbeperkt aantal personen komen.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 5:21 pm

Ik schoot in de lach toen ik met kasturo door het gras sloop naar de vijver toe. Ik wist dat je er niet mocht zwemmen maar dat maakte alles nog spannender. Ik kon niet ophouden met lachen zo spannen vond ik het. Bij de rand van de vijver stopte ik en keek even om me heen. Waarschijnlijk zagen mensen dit niet maar toch was het een beetje eng. Ik liet mijn rokje zakken en schopte mijn schoenen en shirt uit. Ik grijnsde naar hem toen ik daar in mijn bh haar string stond. Ik dook in het water en kwam boven. Ik keek hem lachend aan. ' Kom je nog ? '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 5:27 pm

Katsuro zijn mond viel echt wel bijna open bij het zien van de schaars bedekte billen van Kimi. Schrap dat maar! Eerder niet bedekte billen. Zijn shirt ging uit en ook zo de rest van zijn kleding. "Wacht jij maar tot dat ik daar ben!" plaagde hij herstelt terug. Met een bommetje kwam hij in het water terecht. "Wel, wel en ik maar denken dat jij zo'n tutje was. Dat had ik dus fout." Hij hoopte dat er nu echt even niemand lang zou komen, anders zou het erg gênant zijn.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 5:31 pm

hahahah is hij naakt ? xd
~

Oeh oke, ik had niet ook durven hopen dat er zo'n buik onder dat shirt vandaan ging komen. Maar goed, verkeerd was het zeker niet. Ik grinnikte. Ik vond dit echt super. Dit was zo iets voor mij om maar gewoon dingen te doen die niet mochten maar ook vreselijk gestoord waren. Ik keek hem lachend aan toen ik allemaal vijver water over me heen kreeg door zijn bommetje. Ik haalde de natte plukken haar uit mijn gezicht en keek hem aan ' En ik dacht nog wel dat jij een saaie boekenworm was. Zo zie je maar weer niet alles is wat het lijkt. '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 5:37 pm

Haha, nee. Hij heeft zijn boxer nog aan. (':
~

Zijn zwarte boxer werd even op getrokken. "Inderdaad, maar nee, ik ben niet echt iemand die constant met zijn neus in de boeken zit." Het water was best frisjes. Wel schaamde hij zich niet meer nu hij in het water zat, bij Kimi. "Vriezen je billen er nog niet af?" Een speelse grijns schoot over zijn gezicht en een beetje water werd haar kant op gestootte door zijn hand.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 5:43 pm

Een plus punt was dat hij geen motiefjes boxer had want dat was me nog eens een afknapper. Ik grijnsde en keek hem aan. Ik had het best koud dus ging ik wat dichter bij hem staan. ' Nee nog niet hoor boeken wurmpje ' Ik kreeg een plens water in me gezicht en kuchte een straaltje water uit. Ik gooide met mijn hand ook een plens water in zijn gezicht. Ik schoot in de lach bij zijn uitdrukking. 'HAHAHA VRIEST JE SIXPACK ER AL AF ? '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 5:48 pm

Katsuro bibberde meer van het water dat zijn kant op kwam dan in het water waar hij stond. "Volgens mij lopen mijn tatoeages uit in plaats van mijn sixpack dat nog in orde is." merkte hij er dan maar droog op. Grijnzend keek hij haar aan. Telkens kwam ze maar dichter en dichter. Kimi was leuk om mee om te gaan, niet meer. Hij moest niet meer, toch? De chocolade warme ogen maakte hij breder grijnzen. "Wat ben je toch klein." lachte hij daarna haar uit. Hij was 1m 87 en zij was iets van een 1m70? "Oja, ik ben nog helemaal niet klaar met jou." Al snel en behendig had hij een arm onder haar benen gestoken en lag ze zo wat in zijn armen.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 5:52 pm

Hij had gelijk, ik was ook zeer klein. 1.68 als ik sinds de laatste keer niet veel meer was gegroeid. Ik gilde toen ik werd op getild maar niet lang want ik wou liever niet dat we werden opgemerkt. Ik werd een stuk uit het water getild waardoor ik het alsmaar kouder kreeg. Ik begon een beetje te rillen. Misschien was dit niet het slimste idee wat ik ooit had gehad. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en trok me iets naar hem toe. ' Haha, wat ga je met me doen reus ? '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 5:58 pm

Ben eten!
~
Katsuro lachte met haar opmerking. "Dat weet ik nog niet echt kabouter." Hij liet zichzelf wat meer in het water zakken met haar erbij. "Ik denk dat ik het hier maar bij laat. Of wil jij soms wat wat doen?" Eigenlijk had hij het ook koud en zij ook. Nee, dit was niet echt hun slimste idee ooit. Daarbij merkte hij ook nu op dat ze niks hadden om zich droog te maken, dat werd dus kou lijden.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 6:09 pm

Ik grinnikte. Volgens mij zag dit er echt heel fout en debiel uit. Ik liet zijn nek los maar hij hield me nogsteeds vast. ' Ja laten we maar er uit gaan, maar dan moet ik eerst los komen van jou greep ' Ik grijnsde en keek hem aan. Ik wist me even geen houding aan te geven. Ik wist ook wel dat dit niets voorstelde, tenminste voor mij niet. Het was gewoon gekheid in een vijver. Alleen omdat ik altijd jongens vrienden had betekende niet dat ik een slet was toch. Ik bedoel dit had je ook met een meisje kunnen doen. Ik had alleen nooit meisjes vriendinnen.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 6:47 pm

"Als het echt moet." grijnsde hij haar toe. Rustig liet Katsuro haar los tot dat ze stond. Kimi was in zijn ogen gek, maar dan op een goede manier. Weer werden zijn ogen naar haar achterwerk getrokken toen het weer zichtbaar werd. Hij was nu eenmaal een jongen voor iets. Hij kroop ook weer snel uit de vijver. "En wat gaan we nu doen?" De kleren terug aandoen zou er ook echt maf uitzien en mooi niet ging hij in een natte boxer het huis in rennen, of misschien dan toch maar weer wel. "Jij met je zwemmen, veel is er niet van gekomen."
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 6:54 pm

Een idee wat we nou moesten gaan doen had ik niet ik trok mijn wenkbrauwen op en moest lachen dat we onszelf in deze situatie hadden mee laten sleuren. ' We kunnen hier blijven en omkomen van de kou of we kunnen allebei een andere kant op lopen zodat niet opvalt dat we allebei nat en vies zijn, anders gaan mensen rare dingen denken. Denk ik. ' Ik grijnsde en haalde wat van zijn witte haren voor zijn ogen weg. ' Wat zeg je ervan reus ? '
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:00 pm

Hij glimlachte bij de vingers die door zijn haar gingen. Ergens voelde het helemaal goed. "Dus je bent me nu al beu hé? Zo zit het dus in Kimi-land." Haar hand werd in de zijne genomen en zachtjes speelde hij even met haar vingers. "Het zou zonden zijn van je billen dus ik denk dat we maar beter voor die tweede mogelijkheid gaan." Geleidelijk aan liet hij haar hand los. "We denken vandaag wel echt veel, vind je niet, kabouter?" Weer keken ze elkaar aan. "Ik hoop dat ik je niet te veel verveeld heb." Zijn kleding werd van de grond geplukt.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 7:05 pm

Het voelde goed om even zijn vingers bij de mijne te hebben en wat warmte te krijgen. ' Ja maar we hadden beter wat meer over het feit dat we naar dit koude vijvertje zouden gaan kunnen denken. ' Ik grinnikte en klom ook op de rand. De grasprieten prikten in mijn benen. Ik haalde mijn kleding van de grond en grijnsde naar hem. ' Ja echt heel erg, maar je moet me maar weer laten weten als je me nog een keer wilt gaan vervelen. Dat lijk me zeer aangenaam. Nou dag reus ' Ik grinnikte en huppelde het bos in om een plekje te vinden waar ik me kon omkleden, of misschien kon ik ook wel naar de waterval gaan..

- Gone -
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 7:10 pm

Katsuro keek haar nog even na met een grijns op zijn gezicht. Ja, ze was vanaf nu echt officieel gek verklaard, prettig gek. "DAG KABOUTER VAN ME!" schreeuwde hij haar nog na. Daarna sloop hij richting huis om onder de douche te springen.
___
Gone.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De vijver. Empty Re: De vijver.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum