Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De zolder.

3 plaatsers

Ga naar beneden

De zolder. Empty De zolder.

Bericht van Katsuro zo okt 24, 2010 4:51 pm

Op deze bovenste verdieping van het huis vind je de vele spullen die er door de jaren zijn blijven liggen van de vorige bewoners. Hier en daar staat ook nog de oude meubelen. Het licht hier is schaars, best neem je dus een paar lucifers mee voor de kaarsen. Deze zolder is nogal goed verborgen. Laat de echte avonturiers dus maar dit geheime plekje vinden. Heerlijk om even tot rust te komen of de tijd te vergeten.

Max. aantal personen: Drie.
Katsuro
Katsuro

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op Mars

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 5:38 pm

Met een kaarsenhouder, waar natuurlijk een aangestoken kaars in zat, liep Seth de trap op naar de zolder. Hij had de zolder ongeveer twee jaar geleden ontdekt, en kwam hier nou vaker als hij geen zin had in de drukte van de school, of rustig wou schrijven. Dit keer kwam hij om te schrijven. Hij barstte van de inspiratie, en zoals gewoonlijk wou hij niet dat iemand die kant van hem ontdekte.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 5:47 pm

Seth zette de kaarsenhouder op een tafeltje neer, en ging zelf op een stoel zitten die ernaast stond. De stoel zag er best gammel uit, maar hij waagde het erop. Als hij kapot zou gaan merkte hij dat vanzelf wel, en was dat voor hem een teken dat hij maar eens op dieet moest gaan. Hij pakte zijn schrijfblok uit de zak van zijn vest, en ook een potlood. Het blok legde hij op de tafel neer, en de potlood pakte hij met zijn linkerhand vast.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 5:47 pm

Ik had een dik vest aan gedaan zodat ik het wat minder koud had en ik had een klein kaarsje meegenomen om verder te gaan met de speurtocht door de school. Ik was nog wat trappen op gelopen en kwam uit bij een klein kamertje. Ik zag al een kaars branden en ik zag in het kaars licht een jongen zitten. Ik liep de laatste treden op en klom op de vloer. Ik zette het kaarsje neer en keek naar de jongen die verderop zat en ik niet goed kon zien. 'Hallo, stoor ik ? ' Ik wist dat het fijn was om alleen te zijn daarom zou ik ook net zo snel weggaan als hij dat wou.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 5:50 pm

Seth keek geschrokken op toen hij plotseling een stem hoorde, een meisjesstem. Hij keek het meisje eventjes aan, hij had haar helemaal niet naar boven zien komen, maar vrijwel direct verscheen e een kleine glimlach op zijn gezicht. 'Nee hoor, je stoort niet.' Oké, dat was gelogen, ze had hem wel gestoord, maar dat zei hij niet, dat was niet aardig.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 5:54 pm

Ik glimlachte voorzichtig maar zag dat hij bezig was met iets van een papier en een pen ofzo. ' Ik wil ook best weg gaan hoor, ik snap dat je hier niet voor niets alleen zit. ' Ik glimlachte begrijpend en trok mijn wenkbrauwen vragend aan. Ik wou gewoon dat hij eerlijk was en niet beleefd want dat verwachtte ik ook van mezelf en anderen.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 5:56 pm

'Van mij hoef je niet weg,' zei Seth, terwijl hij haar met een glimlach aankeek. Hij kon haar sowieso nergens toe dwingen, en zolang ze niet te veel praatte zou hij ook geen last van haar hebben. Hij pakte zijn potlood, die hij uit schrik had laten vallen, opnieuw vast.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 5:59 pm

Ik glimlachte door dat hij zei dat ik mocht blijven. Als hij het niet had gewild had ik hem 2 kansen gegeven om te zeggen dat ik weg moest gaan. Ik liep naar hem toe en ging een paar meter van hem af zitten op een oud kussen. Ik keek voor me uit naar alle spullen die lagen oud te worden op de zolder. Ik was eigenlijk op zoek naar oude broches, bedels, of sieraden die ik kon hergebruiken.
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 6:14 pm

Seth schreef rustig verder, alsof het meisje hem nooit gestoord had. Af en toe beet hij eventjes nadenkend op zijn lip, en soms scheurde hij het blaadje uit zijn blok en gooide hij het geïrriteerd op de grond, maar het grootste deel van de tijd schreef hij non-stop door.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De zolder. Empty Re: De zolder.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum