Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De uitrust woonkamer.

4 plaatsers

Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty De uitrust woonkamer.

Bericht van Kimi zo okt 24, 2010 3:01 pm

Dit is een hele sfeervolle kamer midden in de school. Het heeft een beetje de sfeer van een skihutje door dat altijd de openhaard brand en het een houten muur en vloer heeft. Aan de ene kant staan banken om de openhaard en daar bij is een boeken kast. Vaak komen hier mensen om boeken te lezen van de bieb. Of stelletjes die lekker gaan knuffelen en kijken naar het knapperende vuurtje. Er hang vaak een ketel met of soep of chocolade melk in het vuur waar iedereen van kan pakken. Aan de andere kant staan een grote tafel met allerlei spellen er op, van kaarten tot schaken tot magiespellen. Er hangen grote gordijnen langs de ramen en veel schilderijen aan die muur van oud directeuren en elementen meesters.

Maximaal : 6 mensen bij de lees hoek en 6 mensen bij de spelletjes hoek. In totaal dus 12
Kimi
Kimi

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Abigail zo okt 24, 2010 4:56 pm

Ik opende de deur en keek naar binnen. Dit was tot nu toe de eerste ruimte waar nog geen mensen waren. Ik haalde opgelucht adem en installeerde me in een van de stoelen, nadat ik een beker warme chocolade melk had genomen.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Camille zo okt 24, 2010 5:05 pm

Op het moment dat Camille binnen kwam zat er al iemand, ze herkende haar vaag ze had waarschijnlijk ook in de grot gezeten. "Stoor ik heel erg als ik hier kom zitten "vroeg ze haar zachtjes, terwijl ze een paar stappen naar binnen liep en daar afwachte wat ze zou zeggen.
Camille
Camille

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

http://leavemeawhisper.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 5:11 pm

Seth kwam, met een nonchalante glimlach op zijn gezicht, de ruimte binnenlopen. Hij had, zoals gewoonlijk, het gedoe in de balzaal weer gemist, daar vond hij toch niks aan. Hij liet zijn ogen even door de ruimte glijden, en knikte naar de twee meisjes. Hij kende ze niet, ookal had hij ze vast wel eens eerder gezien. Waarschijnlijk had hij gewoon nooit de moeite genomen om tegen ze te praten.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Abigail zo okt 24, 2010 5:13 pm

Ik schudde nee. "Natuurlijk niet," antwoorde ik glimlachend en keek naar de deur die opnieuw open ging. Nu verscheen er een jongen. Ik glimlachte weer even en keek naar het meisje. Ik herkende haar, ze was ook in de grot geweest. Ze leek me wel aardig.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Camille zo okt 24, 2010 5:23 pm

Camille glimlachte even naar de jongen en knikte naar het meisje. De jongen had ze nog nooit gezien maar dat maakte haar echt niets uit, hij zag er niet uit als het type jongen waarmee ze wel eens een praatje zou maken. Ze pakte een mok en schonk warme chocomel voor zich zelf in, ze ging dicht bij het haardvuur zitten.
Camille
Camille

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

http://leavemeawhisper.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 5:25 pm

Seth glimlachte eventjes terug naar het meisje, en liep toen richting de kast met boeken. Hij was niet zo'n lezer, maar af en toe, als hij niks te doen had, deed hij het alsnog. Hij pakte een van de boeken uit de kast, een boek over piano muziek. Dat was de enigste soort muziek die hem echt boeide. Hij liet zich op een van de banken neervallen en sloeg het boek, ergens in het midden, open.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Abigail zo okt 24, 2010 5:27 pm

Ik bracht de beker aan mijn lippen en nam snel een slok. Concluderend dat het nog te warm was zette ik hem op een tafeltje neer en staarde voor me uit. Het was raar om in een kamer te zijn met twee mensen die ik niet kende. Over het algemeen kende ik op deze school niet veel mensen, ik was daar te terug getrokken voor.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 5:45 pm

Seth had nou al vijf keer dezelfde regel over gelezen, alleen maar omdat hij zich niet concentreren. Dat kon hij nooit als er mensen in de buurt waren, ook al zeiden ze niks. Een diepe zucht ontsnapte van zijn lippen, en hij klapte het boek dicht. Hij stond op en zette het terug in de kast, waarna hij weer ging zitten en van het ene meisje naar de andere keek. Deze school had altijd al een overvloed aan meisjes gehad, iets wat hij nooit erg had gevonden.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Camille zo okt 24, 2010 5:48 pm

Camille blies over haar chocomel waarna ze een slok nam, het was behoorlijk warm maar niet te warm om het niet te kunnen drinken. Ze keek even naar Seth die op dat moment ook naar haar keek, snel keek ze weg. Ze nam snel nog een slok en staarde in het vuur.
Camille
Camille

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

http://leavemeawhisper.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Abigail zo okt 24, 2010 8:05 pm

Weer nam ik een slok van de chocomel. "Hoe heten jullie eigelijk," vroeg ik uiteindelijk, een poging doende om een gesprek op gang te krijgen.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 8:08 pm

Seth keek op toen een van de meisjes begon te praten. 'Seth,' antwoordde hij, met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht. 'En wat is jouw naam?' vroeg hij, met nogsteeds dezelfde glimlach op zijn gezicht.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Abigail zo okt 24, 2010 8:14 pm

Ik glimlachte even toen de jongen antwoordde. "Ik heet Abigail," zei ik met een grijns op mijn gezicht. "Is dit je eerste jaar?" Vroeg ik nieuwschierig. Eigelijk was het logisch dat ik die vraag stelde, aangezien ik zelf nieuw was. Als hij hier al zat, dan kon hij me vast een aantal rustige plekken laten zien. Tenminste, dat hoopte ik.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Seth zo okt 24, 2010 8:22 pm

Seth knikte. 'Leuk je te ontmoeten, Abigail,' zei hij, terwijl hij nogsteeds glimlachte. 'Nee, dit is mijn derde jaar,' antwoordde hij op haar vraag. Hij bekeek haar eventjes, ze kwam hem niet bekend voor, dus waarschijnlijk was ze zelf wel nieuw.
Seth
Seth

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Abigail zo okt 24, 2010 8:25 pm

Ik grijnsde opgewekt. "Ingelijks," antwoordde ik. "Ik ben wel nieuw," zei ik zacht terwijl ik om me heen keek. Het was best een leuke ruimte, ook hier was rust terug te vinden. Een stapel dozen met spel namen erop lagen op een tafel, maar erg zin in zo'n standaard dobbelspel had ik niet.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

De uitrust woonkamer. Empty Re: De uitrust woonkamer.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum