Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ave Seilla Rose

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Ave Seilla Rose

Bericht van Ave za okt 23, 2010 8:36 pm

Volledige naam: Ave Seilla Rose
Leeftijd: 15
Element: Licht
Lengte: 1 meter 62.
Haarkleur/oogkleur: Ave heeft lang, dik en bovendien zwart haar. Haar goud brons kleurige ogen vallen daarbij extra veel op. Haar ogen kunnen ontzettend veel diepte hebben, of totaal uitdrukkingsloos staan. Het hoort bij haar.
Uiterlijk in het geheel: Ave is slank, bijna tenger, maar lenig. Aangezien ze niet zo heel groot is, wordt ze vaak onderschat, maar ze is best sterk, al zal je dat niet verwachten. Ze draagt wat ze wilt, wat ze makkelijk vind zitten, de kleuren hangen van haar karakter af.
Karakter: Ave is zogezegd een stil meisje. Je krijgt haar niet snel écht aan het praten. Ze kan je best een paar woorden zeggen, maar die zijn kil, net als haar uistraling. Als je haar voor het eerst ziet, denk je meteen aan een lief, schattig meisje, maar als je haar ogen eenmaal echt hebt binnen gekeken, en haar uitstraling hebt gevoeld, dan weet je het. Met die uitstraling kan ze goed mee laten merken als ze niet wil praten. Je hoort het aan haar stem, ziet het aan haar ogen, haar uitdrukking. Wel is Ave erg geduldig, en blijft ze bijna altijd kalm. Tranen zal je bij Ave nooit zien vloeien, het is een teken van zwakte dat ze niet graag geeft. Ze haat het idee dat ze zich aan anderen blootstelt. Ave is een zelfstandig meisje, dat goed voor zichzelf kan zorgen, en het niet fijn vindt als mensen haar daarin onderschatten. Ze kan goed leven zonder anderen om haar heen. Ze houdt niet van een saai leven, en doet dan ook wel eens gevaarlijke dingen, die haar makkelijk af lijken te gaan.
Ook is Ave een meisje dat altijd doorzet. Ze geeft niet op, en als ze ergens mee is begonnen, maakt ze het af, hoe hard het ook is, ze slaat zich er op een manier doorheen. Ave leeft voor zichzelf, niet voor anderen. Liefde werd haar niet gegeven, en zij geeft het jou niet zomaar. Ze leeft dan ook een teruggetrokken leven, en houdt er niet van om zich op plekken te bevinden waar veel mensen zijn. Ondanks dat alles is Ave een meisje dat nieuwsgierig is naar het onbekende, al is ze daar aan de andere kant ook niet blij mee. Ze gaat voor het avontuur, maar is voorzichtig genoeg en onderschat dat niet. Ze weet wat ze aankan. Ze is een intelligent meisje, dat veel dingen in zich opneemt, en dingen niet vergeet. Ze heeft een fotografisch geheugen, dat haar zowel mooie, maar vooral slechte herinneringen voor altijd laat bewaren.
Maar als je écht binnenin zou kijken, op plekken die ze eigenlijk nooit laat zien, en ook voor zichzelf helemaal wegstopt, zou je een vriendelijk meisje zien, dat haar eigen ziel zou geven, als ze anderen daarmee van pijn kon verlossen. Hoewel ze een gesloten meisje is, kan ze ook erg behulpzaam zijn, zelfs met de koelheid om zich heen. Ze is, bovenal, luisterend. Ze luistert écht naar mensen, kan met haar kalme, heldere stem tot hun diepste gevoelens doordringen, gewoon door kalm met ze te praten, ze te begrijpen. Dat is iets wat ze echt goed kan. Ave zou nooit iets anders zien dan het is, ze is altijd realistisch tegen zichzelf, al zal ze dat niet tegen anderen zijn, als ze daarmee hun pijn of zorgen zou kunnen verlichten.
Ave is een individueel meisje, dat in de eerste instantie voor zichzelf leeft, omdat anderen ook niet voor haar hebben gezorgd. Ze heeft een lange tijd geen liefde meer gekend. Ze is onderzoekend, onderschat niets, en wil graag eerst dingen over iets of iemand weten voor ze er wat mee doet. Je kan Ave niet samenvatten, maar als je haar zou kennen, zouden er een paar dingen absoluut voorbij komen. Ze is een mysterieus meisje, met een koele uistraling, dat altijd verstandig is en zal blijven, en zich niet door anderen zou laten verleiden. Ze denkt meer over dingen na dan anderen. Ze zou zichzelf doden, als ze daarmee de pijn van een ander zou kunnen verlichten. Echt.
Huisdier: Een gehoornde marter, Sela.
Verlangt naar: Rust en kalmte. Ze haat het als ze op drukke plekken moet zijn, aangezien ze last heeft van een vorm van claustrofobie. Zelf kan ze haar hoofd goed kalm houden.
Hekel aan: Onbekende dingen. Ave haat het als ze dingen niet kent of weet, of als ze ruimte's betreed die voor haar onbekend zijn. Het geeft haar het gevoel dat ze geen houvast heeft.
Hobby's: Ave verdoet haar tijd met schrijven. Ze schrijft alles van zich af, daardoor is ze soms ook zo uitdrukkingsloos. Het voelt geweldig als ze alles even los kan laten. Ook speelt ze piano. Soms zingt ze erbij, maar alleen als er niemand anders bij is, want zelf vindt ze dat ze een verschrikkelijke zangeres is, hoe anderen haar ook duidelijk maken dat ze dat niet is.
Verleden: Ave groeide goed op tot haar achtste. Haar ouders werden vermoord, om een onbekende reden, en Ave stond er alleen voor. Er was niemand om haar op te vangen, en als acht jarig meisje kon ze daar niet zoveel tegen doen. Dus trok ze uit zichzelf verder. Ze is daardoor heel snel al zelfstandig geworden. In de eerste stad waar ze kwam, verdiende ze haar brood met stelen, met haar vingervlugge handen, en optreden, op elke manier die ze maar kon op de stadspleinen.
Familie: Ave heeft geen familie meer. Haar moeder heette Julie, en stierf op 39 jarige leeftijd. Haar vader heette Finn, en was 46 jaar toen hij werd vermoord. Ave heeft geen broers of zussen.
Dingen die je nog moet weten over de personage: Ave heeft een fotografisch geheugen, en haat het als mensen tegen haar liegen.
Gespeeld door: Zilver of, op GSM, Epiphany.

Spoiler:


Laatst aangepast door Ave op za okt 23, 2010 9:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ave
Ave

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Re: Ave Seilla Rose

Bericht van Near za okt 23, 2010 8:42 pm

Waarom heb je mijn persoons naam gebruikt voor jou familielid?
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Re: Ave Seilla Rose

Bericht van Directeur Zuka za okt 23, 2010 8:48 pm

Ik keur je rol goed.
Verander alleen even de naam van je vader want een medespeler heeft hier last van.
Je rol is trouwens geweldig. (:
Directeur Zuka
Directeur Zuka
Admin

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 16-10-10

https://dieanotherday.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Re: Ave Seilla Rose

Bericht van Near za okt 23, 2010 8:49 pm

Ik heb er geen last van hoor, ze mag doen wat ze wil (:
Ik vraag alleen waarom omdat ik het een beetje vaag vind.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Re: Ave Seilla Rose

Bericht van Ave za okt 23, 2010 9:00 pm

O, wacht sorry, ik had het niet gezien. Ik was hem zeg maar al heel snel aan het maken, maar ik had zo bedacht dat ik daarna maar even de andere ging doorlezen enzo. Ik zal het even veranderen.
@ Directeur Zuka: Dankje, ik ging er helemaal m'n best op doen (extra veel, zeg maar, daar had ik zin in x'D)
Ave
Ave

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Re: Ave Seilla Rose

Bericht van Near za okt 23, 2010 9:01 pm

Oké (:
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Re: Ave Seilla Rose

Bericht van Ave za okt 23, 2010 9:09 pm

Nu heet hij Finn. EN ALS ER IEMAND IS DIE ZO HEET HEEFT DIE PECH. Punt uit. :"D
Near iet er by the way echt hip uit xd
Ave
Ave

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 23-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Re: Ave Seilla Rose

Bericht van Near za okt 23, 2010 9:11 pm

Haha, Finn is oké, er is nog geen Finn (;

Eumh, dankje ;D
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ave Seilla Rose Empty Re: Ave Seilla Rose

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum