Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dag iedereen. <3

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dag iedereen. <3 Empty Dag iedereen. <3

Bericht van Abigail do nov 04, 2010 12:56 am

Manon,

Aangezien ons laatste gesprek niet bepaald goed was afgelopen wilde ik nog het een en ander zeggen.

Het doet me pijn dat onze vriendschap (als het uberhaupt wel een vriendschap was) zo moet aflopen. Want, het zal waarschijnlijk niet tot je door dringen maar goed, je was echt belangrijk voor me. Ik ben alsnog blij dat ik je heb leren kennen. Ik heb mijn fouten ingezien en ik hoop dat je ooit beseft dat het niet allemaal mijn fout was en dat ik het niet expres heb gedaan om jou te kwetsen. Want dat zou ik nooit doen. Ik wilde alleen nog even zeggen dat onze vriendschap niet gebaseerd was op vertrouwen en het voor elkaar er te zijn, maar op RPG's. Misschien dat dat de fout was.

Mijn site zal ik doorzetten, maar om je een plezier te doen zal ik het door jou gemaakte plaatje veranderen.


De rest,

Met dit bericht meld ik me tevens ook van deze site af.
Ik wens iedereen die door gaat met de site nog veel plezier, ookal lijkt het dood te gaan. Ik had hier een toffe ander halve week, laat dat duidelijk zijn.

Voor de mensen die contact willen houden dan staat hieronder mijn msn. Voel je vooral niet verplicht om me toe te voegen. Ik wil iedereen bedanken voor de afgelopen weken, want dat was niks geweest zonder jullie. I won't forget you.

xoxo Chloë

c.kamphues@live.nl ~ Msn
unknown-dream.hyves.nl ~ Hyves
zweinstein.forumotion.com ~ Site


"True friendship is based on trust and beiing there for each other."

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag iedereen. <3 Empty Re: Dag iedereen. <3

Bericht van Near do nov 04, 2010 3:59 pm

Het dringt inderdaad niet tot me door dat ik belangrijk voor jou bent. Je zegt het wel maar je gedraagd je er niet naar. En nu we het over echte vrienden gaan hebben. Echte vrienden vragen elkaar niet dingen te bewijzen, en gaan daar al helemaal gene domme discussie over houden. En zoals jou onderschrift vertelt; "Nobody is perfect. Dus inderdaad is een deel van de ruzie ook mijn probleem.

En als jij denkt dat onze vriendschap alleen over rpgs gaat dan is dat een fout die jij maakt. En weetje waarom ik jou verwijderd heb van mijn msn? Niet om dat facking rpg site ding, nee omdat jij zat te zeiken over iets dat er amper meer over ging? Dat ik me moest bewijzen, en dat ik geen bewijs had.

En jawel, ik leef me wél in andere mensen in. Dan heb jij mij niet gekent. Want elke goede rpge leeft zich in andere in. En jawel ik vind mijzelf een goede rpg. Dus zeg geen dingen waar je niks van weet. Je kent me geneens in real life om te zien of ik me in andere kan inleven of niet? Dus wat zeik je? Wat een bulshit!
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag iedereen. <3 Empty Re: Dag iedereen. <3

Bericht van Abigail do nov 04, 2010 4:50 pm

En weetje waarom ik vroeg om een bewijs? Omdat je nooit, maar dan ook nooit aan mijn gevoelens hebt gedacht. Wanneer ik vroeg om een voorbeeld, gaf je voorbeelden van mensen die ik niet kent. De wereld draait om jou. Ik heb er zoveel mogelijk aan gedaan om je tevreden te krijgen. Want kom op zeg, ik zou niet voor iedereen een site verwijderen, alleen om een vriendschap te behouden. Ik heb me verkeerd verwoord, dat spijt me. Ik bedoel dat je je nooit hebt ingeleefd in mij, wat je met andere mensen doet interesseert me niet.

Weetje nog, toen we ruzie hadden over het feit dat je het woord kanker gebruikte? Toen heb je er ook maar geen seconde aangedacht hoeveel pijn mij dat woord doet.

Het enige wat ik wil weten, aangezien ik zelf geen moment kan herrineren, is wanneer je me ooit gesteunt hebt. AaWant dát is vriendschap. Niet pissig op iemand worden omdat diegene een site op het verkeerde moment heeft online gezet en die je duidelijk laat weten dat die daar spijt van heeft. Wanneer ik je sms "dat ik er voor je ben" dan is dat niet zomaar, maar omdat ik er ook écht voor je ben.

En nee, niet iedere RPGer leeft zich in een ander in. Ik weet niet wanneer je dat verzonnen hebt, maar dat is niet zo. Dat is net zo'n bullshit als dat alle Duitsers idioten zijn. Het gaat niet om dat je je in een RPG kunt inleven, het gaat erom hoe jij zelf als persoon bent. In mij heb je je nooit ingeleefd, nog nooit. En dat doet pijn, omdat ik dat wel bij jou doe. Denk je echt dat ik niet weet hoe kut het is als iemand een RPG begint zonder jou, terwijl je er aangeholpen hebt? Nou, dat weet ik wel. En ik heb al gezegt dat dat me spijt, MAAR HET KOMT GEWOON NIET AAN.

Abigail

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maarheeze

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag iedereen. <3 Empty Re: Dag iedereen. <3

Bericht van Near do nov 04, 2010 5:15 pm

Maar dat is hem juist. Ik heb jou nooit gevraagt je site te verwijderen, van mij hoef je het voorplaatje niet te verwijderen. Toen je vroeg of je het begin van het rpg moest verwijdere hoefde dat van mij niet omdat ik het begin voor jullie niet wou verpesten. Hier leef ik me dus in in jullie, een voorbeeld aangezien je dat persé wou.

Herinder je dat ik me daar vele keren voor verschuldigd heb en dat ik daar vóór jou mee gestopt ben? Is dat niet inleven?

Weetje. Laat maar, jij beschuldigd en beschuldigd. Maar wanneer heb jij me iets vertelt en heb ik jou niet gesteunt? Waneer zei ik: nee ik wil niet naar je verhaal luisteren of er met je over praten?

En weetje. Ik heb geen zin meer om dit op te lossen. Want jij en ik gaan nooit het zelfde vinden. Dus hier;

Ik vond het leuk om je te leren kennen. Je bent een aardig persoon en ik heb veel aan je gehad. Jij blijkbaar niet aan mij omdat ik me niet inleef en niet aan je gevoelens denk en al dat soort shit. Mijn vraag is slechts; waarom ben jij dan ooit mijn vriendin geweest?
Dus hier heb je het.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag iedereen. <3 Empty Re: Dag iedereen. <3

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum