Die another day
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het dak van de school.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Het dak van de school.

Bericht van Heath vr okt 29, 2010 8:47 pm

Het dak van het school gebouw, een leuk en rustig plekje om te zitten als je even wilt nadenken. Het is gelukkig stevig en houd best een aantal mensen, je kan als het donker is de sterren vanuit het dak goed zien.

Max 7 mensen.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Near vr okt 29, 2010 8:59 pm

Vol opgekropte gevoelens kwam ik hier met toeval. Mijn handen waren gebalt en het lukte me maar niet om te onspannen. Er was te veel gebeurt, te veel emoties. Abigail en Phoebe waren beide een fout, dat zei ik telkens tegen mijzelf om me er van te overtuigen. Niet dat dat werkte, maar ik moest iets.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 12:28 pm

Ik vond een merkwaardige ladder en trok mijn wenkbrauw op, ik besloot maar te gaan klimmen. Toen ik uiteindelijkboven was zag ik al meteen dat ik op het dak van de school was beland, ik was erg nieuwschierig en keek graag rond in de school.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 12:32 pm

Alice had de ladder al vanaf een afstandje zien hangen, en, nieuwsgierig als ze was, moest ze natuurlijk weten waar hij naartoe leidde. Ze trok eventjes aan de ladder. Aangezien hij niet direct instortte nam ze aan dat hij haar gewicht wel kon houden. Ze zette haar voet op de ladder en begon naar boven te klimmen. Eenmaal boven besefte ze dat ze op het dak van de school stond. Ze keek eventjes om zich heen, en beet zachtjes op haar lip toen ze Near zag zitten. Zou hij nog steeds boos op haar zijn? Ze wou het gaan vragen, maar besloot dat niet te doen. Als hij behoefte had om met haar te praten kwam hij vanzelf wel.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Near za okt 30, 2010 2:55 pm

Ik keek om toen ik als eerst geluid hoorde. Ik zag Heath en knikte slechts naar hem. De 2de keer dat ik geluid hoorde had ik niet de behoefte om te kijken. Of Heath was weg, of er was iemand bij gekomen. Ik staarde voor me uit en dacht na. Ik ging gefrustreet met mijn handen door mijn haren, een beweging die ik de laatste tijd veel te vaak gebruikte.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 2:59 pm

Alice liep naar de rand van het dak, en ging daar zitten. Haar benen liet ze omlaag hangen, over de rand. Vanuit hier kon je bijna het hele schoolterrein zien, merkte ze op. Ook vroeg ze zich af waarom ze hier nog nooit eerder was geweest. Ze kende zowat elk plekje in school, omdat ze in haar eerste jaar continu bezig was met rustige plaatsen zoeken. Een diepe zucht ontsnapte uit haar mond, en ze liet zich achterover vallen, om naar de wolken te kunnen kijken.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 3:50 pm

Ik zag al meteen Near zitten en zag hem knikken , ik durfte niets te zeggen tegen Near.. Want mischien zou hij in een rot humeur zijn op dit moment. Al meteen hoorde ik nog geluid en zag een meisje dat ik eerder had gezien vandaag.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 3:55 pm

Aangezien er niet veel wolken in de lucht te bekennen waren, en er voor Alice dus geen lol aan was om ernaar te kijken, sloot ze langzaam haar ogen. Ze wist dat ze nu niet in slaap zou kunnen vallen, maar eventjes liggen en nergens over nadenken leek haar ook wel fijn. Ze legde haar handen op haar buik neer en zuchtte nogmaals.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Near za okt 30, 2010 3:59 pm

Ik stopte mijn handen in mijn broekzakken en knabbelde op mijn onderlip. Dat was echt een tik die ik deed als ik nadacht of in de problemen zat. Abigail vond ik leuk ja. Maar of ik het kon maken na wat ik met Phoebe gedaan had? Lichtjes keek ik om en ik zag Alice. Ik wist niet wat ik tegen haar moest zeggen...
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 4:05 pm

Al meteen zag ik dat Near op zijn lip beet, het was voor mij een soord signaal dat hij iets had gedaan. Nya ik was het wel gewent van Near dat hij in de problemen zat , al meteen herinnerde ik me het meisje dat met haar ogen dicht lag. Alice... dat was haar naam, 'Near?' fluisterde ik heel zacht. Ik wachte af hoe hij zou reageren, meestal merkte ik wel aan hoe het ging.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Alice za okt 30, 2010 4:08 pm

Alice opende eventjes een oog toen ze een bekende stem hoorde, maar sloot deze vrijwel direct weer, terwijl ze probeerde de stem aan een gezicht te koppelen. En dat lukte haar, het was de stem van die jongen die ze in de danszaal har ontmoet. Heath, heette hij, dacht ze.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Near za okt 30, 2010 5:10 pm

Ik keek slechts half om toen ik Heath mijn naam hoorde zeggen. Ik was niet boos of messed up zoals altijd, ik was slechts gefrustreet. Het waren mijn eigen daden, ik had ze zelf in de hand. Ik keek weer voor me uit en liet mijn ogen over de lucht glijden.
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Heath za okt 30, 2010 5:22 pm

Ik zuchte en ging even ergens zitten , ik zat in een kleermakers zit wat voor me uit te staren en deed al meteen mijn armen over elkaar. Ik liet Near maar, die zat in zijn eigen wereld. En Alice die lag voor zover ik het vanaf mijn afstand kon zien gewoon te slapen.
Heath
Heath

Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 24-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Alice zo okt 31, 2010 3:11 pm

Alice was toch in slaap gevallen. Waarschijnlijk kwam dat omdat ze de laatste tijd niet goed had geslapen, en dus vreselijk moe was. Ze draaide zich op haar zij en tok haar knieën een stukje omhoog, waarna ze zachtjes iets onverstaanbaars mompelde.
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Near zo okt 31, 2010 4:24 pm

Ik keek even naar Alice en vervolgens naar Heath. Ik wou niet bij hun zijn, ik had geen zin in hun. Even sloot ik mijn ogen voordat ik weg liep.

-- gone --
Near
Near

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Alice zo okt 31, 2010 8:33 pm

Na een tijdje werd Alice wakker. Ze ging overeind zitten en wreef verbaasd in haar ogen. 'Eh?' mompelde ze, en ze keek om zich heen. Was ze toch in slaap gevallen?
Alice
Alice

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dak van de school. Empty Re: Het dak van de school.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum